Запис Детальніше

Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19706/
 
Title Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів
Life success as students’ cognitive category
Жизненный успех как когнитивная категория студентов
 
Creator Сергєєнкова, Оксана Павлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У роботі розкрито й охарактеризовано результати дослідження тлумачення студентами життєвого успіху, засобів і перешкод його досягнення. Якісний аналіз розуміння студентами життєвого успіху виявив наявність стійких настанов щодо тлумачення ними цього поняття. Встановлено, що більшість студентів пов’язує життєвий успіх з досягненнями, перемогами у сфері професійної діяльності, родинних взаємин та особистісної самореалізації загалом. Частина опитаних орієнтується на соціальне схвалення та визнання життєвих здобутків особистості. Домінуючими засобами досягнення життєвого успіху у баченні студентів виявлено потенціал самої особистості. Зафіксовано схильність опитаних диференціювати перешкоди досягнення життєвого успіху на зовнішні, соціальні та внутрішні особистісні з домінуванням останніх.
The research results of the students’ interpretation of life success were disclosed and characterized in the article. Qualitative analyze of students’ understanding of success was showed of stable guidelines for their interpretation. Found, that the most students are linking life success with achievements, victories in professional activities, family relationships and personal self-realization. Some respondents were focused on social approval and recognition of individual life achievements. The dominant mean of achieving of life success are a individual potential of the personality. External, social and internal personal obstacles of life success obstacles of life success are revealing respondents. Internal barriers are dominant.
В работе раскрыты и охарактеризованы результаты исследования толкования студентами жизненного успеха, средств и препятствий его достижения. Качественный анализ понимания студентами жизненного успеха выявил наличие устойчивых установок толкования ими этого понятия. Установлено, что большинство студентов связывает жизненный успех с достижениями, победами в сфере профессиональной деятельности, семейных отношений и личностной самореализации в целом. Часть опрошенных ориентируется на социальное одобрение и признание жизненных достижений личности. Доминирующим средством достижения жизненного успеха в видении студентов выявлено потенциал самой личности. Зафиксировано склонность опрошенных дифференцировать препятствия достижения жизненного успеха на внешние, социальные и внутренние личностные с доминированием последних.
 
Date 2017-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19706/4/O_SERHIEIENKOVA_IL_1_IS.pdf
Сергєєнкова, Оксана Павлівна (2017) Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського (1 (17)). с. 163-168. ISSN 2078-2128