Запис Детальніше

Автоматизація процесу контролю та аналізу успішності навчання студентів засобами електронних соціальних мереж

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19713/
 
Title Автоматизація процесу контролю та аналізу успішності навчання студентів засобами електронних соціальних мереж
Automating the process of monitoring and analyzing the success of training students by means of electronic social networks
Автоматизация процесса контроля и анализа успеваемости студентов средствами электронных социальных сетей
 
Creator Кучаковська, Галина Андріївна
 
Subject Міжнародні
 
Description Інтернет ресурси впевнено входять у навчальний процес усіх університетів країн світу. Немає жодного предмету в освітніх програмах, в яких викладач не використовує Інтернет ресурси. Популярністю користуються такі додаткові засоби організації навчального процесу як електронні соціальні мережі (Facebook, ВКонтате, LinkedIn, Twitter), сервіси для збереження фото- та відеофайлів (Flikr, Flamber, FilkLab), сервіси для спільної роботи з документами (GoogleDocs, Dropbox, OneDrive), сервіси з можливістю спільного редагування та зміни змістового наповнення (Blogger, Wiki). Причиною цього є те, що студенти це молодь ХХІ цифрового століття, де життям та навчанням керуються сучасними технологіями – швидкими та легкими у користуванні.
Online resources include confidence in the educational process of universities all over the world. There is no subject in educational programs in which the teacher does not use Internet resources. Popular these additional funds the educational process as electronic social networks (Facebook, VKontate, LinkedIn, Twitter), services for storing photos and videos (Flikr, Flamber, FilkLab), services to work with documents (GoogleDocs, Dropbox, OneDrive) , joint services with the ability to edit and change the semantic content (Blogger, Wiki). The reason for this is that the students are young digital XXI century, where life and learning guided by modern technology - fast and easy to use.
Интернет ресурсы уверенно входят в учебный процесс всех университетов стран мира. Нет ни одного предмета в образовательных программах, в которых преподаватель не использует Интернет ресурсы. Популярностью пользуются такие дополнительные средства организации учебного процесса как электронные социальные сети (Facebook, ВКонтате, LinkedIn, Twitter), сервисы для сохранения фото и видеофайлов (Flikr, Flamber, FilkLab), сервисы для совместной работы с документами (GoogleDocs, Dropbox, OneDrive) , сервисы с возможностью совместного редактирования и изменения содержательного наполнения (Blogger, Wiki). Причиной этого является то, что студенты это молодежь ХХ цифрового века, где жизнью и учебой руководствуются современными технологиями - быстрыми и легкими в использовании.
 
Date 2017-04-26
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19713/1/H_Kuchakovska_VSEP_FITU.pdf
Кучаковська, Галина Андріївна (2017) Автоматизація процесу контролю та аналізу успішності навчання студентів засобами електронних соціальних мереж In: Вища школа в контексті євроінтеграційних процесів, 26.04.2017, Чернівці.