Запис Детальніше

Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємстві

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємстві
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Жолудєва, А.
 
Subject бренд-менеджер
Brand Manager
структура управління брендом
структура управления брендом
brand management structure
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-14T06:16:04Z
2011-06-14T06:16:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Махнуша, С.М. Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємстві [Текст] / С.М. Махнуша, А. Жолудєва // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 180-181.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12417
 
Language uk