Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємстві
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємстві
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Жолудєва, А. |
|
Subject |
бренд-менеджер
Brand Manager структура управління брендом структура управления брендом brand management structure |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-14T06:16:04Z
2011-06-14T06:16:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша, С.М. Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємстві [Текст] / С.М. Махнуша, А. Жолудєва // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 180-181.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12417 |
|
Language |
uk
|
|