Запис Детальніше

Багаторівневе структурування і методичні особливості його застосування в навчанні фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706733/
 
Title Багаторівневе структурування і методичні особливості його застосування в навчанні фізики
Multi-structured and methodical peculiarities of its use in teaching physics
Многоуровневое структурирование и методические особенности его применения в обучении физики
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Фролова, Т.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
53 Physics
 
Description Автори обґрунтовують багаторівневий підхід до структурування курсу фізики як сукупності фізичних теорій і розглядають його застосування на прикладі узагальнення навчального матеріалу класичної електродинаміки в курсі фізики середньої школи.
The authors ground multilevel approach to structurizing physics course as a totality of physical theories and consider its application on the example of generalization of the classic electrodynamics program material in the secondary school physics course.
Авторы обосновывают многоуровневый подход к структурированию курса физики как совокупности физических теорий и рассматривают его применение на примере обобщения учебного материала классической электродинамики в курсе физики средней школы.
 
Publisher Редакційно-видавничий відділ Академії педагогічних наук України
 
Date 1996
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706733/1/%D0%91%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B5%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Фролова, Т.М. (1996) Multi-structured and methodical peculiarities of its use in teaching physics Педагогіка і психологія, 2. pp. 41-51. ISSN 2304-0629