Запис Детальніше

Дидактичні основи побудови інтегрованих курсів за структурою "загальноосвітній спеціальний предмет" у ПТУ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706735/
 
Title Дидактичні основи побудови інтегрованих курсів за структурою "загальноосвітній спеціальний предмет" у ПТУ
Didactic bases of integrated courses structure "special general subject of" vocational school
Дидактические основы построения интегрированных курсов по структуре "общеобразовательный специальный предмет" в ПТУ
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Собко, Я.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Відповідно до основних дидактичних розробок теорії змісту навчання розглядаються критерії відбору навчального матеріалу для інтегрованого курсу «Фізична електроніка», вихідними компонентами якого є навчальні предмети «Фізика» та «Електроніка».
According to principal didactic works concerning the theory of content for teaching the authors consider some criteria for selection of educational material to integrated course «Physics» and «Electronics».
В соответствии с основными дидактическими разработками
теории содержания обучения рассматриваются критерии отбора учебного материала для интегрированного курса «Физическая электроника», исходными компонентами которого являются учебные предметы «Физика» и «Электроника».
 
Publisher Редакційно-видавничий відділ Академії педагогічних наук України
 
Date 1997
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706735/1/%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Собко, Я.М. (1997) Didactic bases of integrated courses structure "special general subject of" vocational school Педагогіка і психологія, 4. pp. 57-67. ISSN 2304-0629