Запис Детальніше

Проблема підвищення теоретичного рівня освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706736/
 
Title Проблема підвищення теоретичного рівня освіти
The problem of raising the theoretical level of education
Проблема повышения теоретического уровня образования
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Пастернак, Н.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглядається багаторівневе структурування навчального матеріалу на основі системи методологічних орієнтирів. Механізм структурування показаний на прикладі молекулярно-кінетичної теорії в курсі фізики середньої школи.
The author considers the multi-level structure of teaching
materials on the basis of the methodological orientators system. The mechanism of the structure is shown on the example of the molecular-kinetic theory in the secondary school course of physics.
Рассматривается многоуровневое структурирование
учебного материала на основе системы методологических
ориентиров. Механизм структурирования показан на
примере молекулярно-кинетической теории в курсе физики
средней школы.
 
Publisher Редакційно-видавничий відділ Академії педагогічних наук України
 
Date 1998
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706736/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Пастернак, Н.В. (1998) The problem of raising the theoretical level of education Педагогіка і психологія, 2. pp. 16-29. ISSN 2304-0629