Запис Детальніше

Дисертаційні дослідження з педагогіки: діапазон наукових пошуків і проблеми якості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706836/
 
Title Дисертаційні дослідження з педагогіки: діапазон наукових пошуків і проблеми якості
Dissertation Investigations in Pedagogy: Scientific Search Range and Quality Problems
Диссертационные исследования по педагогике: диапазон научных поисков и проблемы качества
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Ничкало, Нелля Григорівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті аналізуються основні напрямки наукових пошуків в сучасних дисертаційних дослідженнях з педагогіки, проблеми їх якості. Автори дають цінні поради здобувачам наукового ступеня в проведенні експерименту і написанні дисертаційних робіт.
The main directions of science search in modern dissertation investigations in Pedagogy and the problems of their quality are analyzed in the article. The authors give advices to the scientific degree applicants about the dissertation thesis writing.
В статье анализируются основные направления научных поисков в современных диссертационных исследованиях по педагогике, проблемы их качества. Авторы дают ценные советы соискателям научной степени в проведении эксперимента и написании диссертационных работ.
 
Publisher Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
 
Date 2001
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706836/1/%D0%94%D0%B8%D1%81.%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6.%D0%B7%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Ничкало, Нелля Григорівна (2001) Dissertation Investigations in Pedagogy: Scientific Search Range and Quality Problems Педагогіка і психологія професійної освіти, 2. pp. 6-17. ISSN 2218-5186