Запис Детальніше

Теоретичні засади формування управлінсько-лідерських здібностей школярів: сутність та специфіка текстової інформації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706959/
http://acup.poltava.ua/?page_id=1173
 
Title Теоретичні засади формування управлінсько-лідерських здібностей школярів: сутність та специфіка текстової інформації
Теоретические основы формирования управленческо-лидерских способностей школьников: сущность и специфика текстовой информации
Theoretical fundamentals of students' management and leadership skills: the nature and the peculiarities of textual information
 
Creator Шевчук, Л.М.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description Окреслено сутність та специфіку текстової інформації як одну із теоретичних засад формування управлінсько-лідерських здібностей школярів. Зокрема, розглянуто сутність понять «інформація», «текст», характеристики тексту.
Определены сущность и специфику текстовой информации как одну из теоретических основ формирования управленческо-лидерских способностей школьников. В частности, рассмотрены сущность понятий «информация», «текст», характеристики текста.
The nature and peculiarities of the textual information are outlined as one of the theoretical base of the formation of the pupils' management and leadership skills. The essence of the concepts of "information", "text", the characteristics of a text are considered.
 
Publisher АКУП ПДАА
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706959/1/SHevchuk_Tezi_Poltava.pdf
- Шевчук, Л.М. (2017) Theoretical fundamentals of students' management and leadership skills: the nature and the peculiarities of textual information In: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» АКУП ПДАА, м. Полтава, Україна, pp. 163-167.