Запис Детальніше

Особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху на етапі становлення Української незалежної держави.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706961/
http://aqce.kaflogoped.org.ua/vipusk-n9-2017/shevchenko-cm-osoblivosti-navchalnogo-procesu-ditej.html
 
Title Особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху на етапі становлення Української незалежної держави.
Особенности учебного процесса детей с нарушениями слуха на этапе становления Украинского независимого государства.
Features of the educational process of children with hearing impairment at the stage of formation of the Ukrainian independent state.
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore
93/94 History
 
Description У статті розкрито особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху. Автор звертає увагу на те, що лише умовах незалежності України стала можливість вивчати предметно жестову мову. Показано державну освітню політику яка в 1991–2010 рр. спрямовувалася на те, щоб не залишити поза увагою жодної ланки виховної й освітньої роботи та вважалася невід’ємною ідеологічною складовою культури всього багатонаціонального українського народу. Зміст і стан роботи початкової та середньої освіти спеціальних шкіл був спрямований на умови відродження, збереження культури та рідної мови дітей з порушеннями слуху. Представлено яке велике значення предмету «Українська жестова мова» у навчанні та житті дітей з порушеннями слуху.
Автор статті зазначає, що здійснюючи завдання всебічного розвитку особистості кожного учня, загальноосвітня школа в умовах незалежності України і вчитель намагалися дати знання дітям з порушеннями слуху жестової мови не лише на рівні предмету, а й на індивідуальних заняттях.
В статье раскрыты особенности учебного процесса детей с нарушениями слуха. Автор обращает внимание на то, что только в условиях независимости Украины стала возможность изучать предметно жестовый язык. Показано государственную образовательную политику которая в 1991-2010 гг. Была направлена ​​на то, чтобы не оставить без внимания ни одного звена воспитательной и образовательной работы и считалась неотъемлемой идеологической составляющей культуры всего многонационального украинского народа. Содержание и состояние работы начального и среднего образования специальных школ был направлен на условия возрождения, сохранения культуры и родного языка детей с нарушениями слуха. Представлены какое большое значение предмета «Украинский жестовый язык» в обучении и жизни детей с нарушениями слуха.
Автор статьи отмечает, что осуществляя задачи всестороннего развития личности каждого ученика, общеобразовательная школа в условиях независимости Украины и учитель пытались дать знания детям с нарушениями слуха жестового языка не только на уровне предмета, но и на индивидуальных занятиях.
The article reveals the features of the educational process of children with hearing impairment. The author draws attention to the fact that it was only in the conditions of Ukraine's independence that it became possible to study the subject sign language. The state educational policy is shown which in 1991-2010. It was aimed at not ignoring a single link of educational and educational work and was considered an integral ideological component of the culture of the entire multinational Ukrainian people. The content and state of work of primary and secondary education of special schools was aimed at the conditions for the revival, preservation of culture and the native language of children with hearing impairments. Presented is the great importance of the subject "Ukrainian Sign Language" in the teaching and life of children with hearing impairments.
The author of the article notes that in carrying out the tasks of comprehensive development of the personality of each pupil, the general education school in the conditions of Ukraine's independence and the teacher tried to give knowledge to children with hearing impaired hearing language not only at the level of the subject, but also in individual lessons.
 
Publisher ПП Медобори
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706961/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C.2017%D1%80.-272-280.pdf
- Шевченко, Світлана Миколаївна (2017) Features of the educational process of children with hearing impairment at the stage of formation of the Ukrainian independent state. Actual issues of correctional education (pedagogical sciences), 2 (9). pp. 272-280. ISSN 2413-2578