Запис Детальніше

Особливості управління людськими ресурсами в німецьких корпораціях (на прикладі BMW Group)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706994/
http://am.eor.by/index.php/gallery/118-vipusk-1-2017
---
 
Title Особливості управління людськими ресурсами в німецьких корпораціях (на прикладі BMW Group)
Features of human resources management in the German corporation (on the example of BMW Group)
 
Creator Баніт, Ольга Василівна
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
 
Description Автором виокремлено і проаналізовано особливості управління людськими ресурсами в німецькій транснаціональній корпорації BMW Group. Найголовніші серед них згруповано у три блоки: 1) філософія управління людськими ресурсами; 2) стратегія управління людськими ресурсами; 3) тактика управління людськими ресурсами.
Головною складовою філософії управління людськими ресурсами в BMW Group є дотримання таких принципів, як інноваційність, здатність до кооперації, гнучкість, прозорість, що забезпечують корпорації стійкість, підприємницьку незалежність, можливість довгострокового та прибуткового зростання і відкривають нові ринкові сегменти для продукції, що випускається.
Головною складовою стратегії управління людськими ресурсами в BMW Group є підтримання корпоративної соціальної відповідальності та корпоративної культури – для того, щоб бути успішною і в майбутньому, щоб мати можливість зберігати робочі місця в довготривалій перспективі.
Головними складовими тактики управління людськими ресурсами в BMW Group є система заходів, спрямована на покращення якості трудового життя (ергономічно зручні робочі місця, гнучкий графік роботи, охорона і контроль здоров’я, пенсійне забезпечення тощо), на організацію системного процесу неперервної освіти, навчання та розвитку персоналу, на вирішення гендерного питання та ін.
The author singled out and analyzed the features of human resources management in the German transnational corporation BMW Group. The main ones are grouped in three blocks: 1) human resource management philosophy, 2) human resource management strategy, 3) human resource management tactics.
The main component of the philosophy of the human resources management in the BMW Group is the observance of such principles as innovation, the ability to cooperate, flexibility, transparency, which ensures corporation sustainability, entrepreneurial independence, the possibility of long-term and profitable growth and opens up new market segments for the products.
The main component of the human resources management strategy in the BMW Group is the maintenance of corporate social responsibility and corporate culture - in order to be successful in the future, to be able to maintain workplaces in the long term.
The main components of the human resources management tactics in the BMW Group are the system of measures aimed at improving the quality of working life (ergonomically comfortable working places, flexible work schedule, health protection and health control, pension provision etc.), on the organization of the systemic process of continuous education, training and development of staff, to address gender issues etc.
 
Publisher Українська інженерно-педагогічна академія ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706994/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB.%20%D1%83%D0%BF%D1%80.%20%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf
- Баніт, Ольга Василівна (2017) Features of human resources management in the German corporation (on the example of BMW Group) Адаптивне управління: теорія і практика, 2 (3).