Запис Детальніше

Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19710/
 
Title Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст
Taxonomy types of professional teacher reflection, interdisciplinary context
Таксономия типов профессиональной рефлексии педагога: междисциплинарный контекст
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті обґрунтовано значущість рефлексії як вагомої професійної якості педагога. Наведено складові рефлексії, з'ясовано її синтетичний характер. На основі реалізації принципу міждисциплінарності розглянуто філософське тлумачення рефлексії. Проаналізовано психологічне трактування рефлексії в аспекті провідних напрямів її дослідження, функції та сфер її реалізації. Доведено, що філософське та психологічне тлумачення рефлексії акумулюється в її педагогічному трактуванні. Обґрунтовано сукупну таксономію типів професійної рефлексії педагога, яка є міждисциплінарним синтезом її філософських і психологічних аспектів.
In the article the importance of reflection as an important professional quality teacher. An constituents reflection, found its synthetic nature. On the basis of the principle of interdisciplinarity considered philosophical interpretation of reflection. Analyzed the psychological interpretation of reflection in terms of the key areas of research, roles and areas of implementation. It is proved that the philosophical and psychological interpretation reflection accumulated in its pedagogical interpretation. Grounded total taxonomy types of teacher professional reflection, which is interdisciplinary synthesis of philosophical and psychological aspects.
В статье обоснована значимость рефлексии как весомой профессионального качества педагога. Приведены составляющие рефлексии, выяснено ее синтетический характер. На основе реализации принципа междисциплинарности рассмотрено философское толкование рефлексии. Проанализированы психологическую трактовку рефлексии в аспекте ведущих направлений ее исследования, функции и сфер ее реализации. Доказано, что философское и психологическое толкование рефлексии аккумулируется в ее педагогическом трактовке. Обоснованно совокупную таксономии типов профессиональной рефлексии педагога, является междисциплинарным синтезом ее философских и психологических аспектов.
 
Publisher КМПУ ім. Б.Д.Грінченка
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19710/1/V_Zhelanova_POTIP_27_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2017) Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (27). с. 9-15. ISSN 978-966-7548-60-5