Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19715/
|
|
Title |
Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Детерминанты содержания технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов The Determinants of the Content of the Context-based Training of Primary SchoolTeachers |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У запропонованій статті обґрунтовано й визначено феномен змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, розглянуто його детермінанти, якими є мета зазначеної технології та її динамічні складники. Результативною метою технології контекстного навчання автор уважає формування рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів, процесуальною – створення умов для досягнення кінцевої мети. Динамічними детермінантами змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових є процес транс- формації пізнавальних мотивів у професійні в межах „загальногомотиваційного синдрому”, а також процеси рефлексіогенезу, смислогенезу, суб’єктогенезу. В представленной статье обоснован и определен феномен содержания технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов, рассмотрены его детерминанты, которыми является цель рассматриваемой технологии и ее динамические составляющие. Результативной целью контекстного обучения автор считает формирование рефлексивных конструктов будущего учителя начальных классов, процессуальной целью создание условий для достижения конечной цели. Динамическими детерминантами содержания технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов являются процесс трансформации познавательных мотивов в профессиональные в рамках „общего мотивационного синдрома”, а также процес-сырефлексиогенеза, смыслогенеза, субъекто-генеза. The article substantiates and defines the phenomenon of the content of the context-based training of prospective primary school teachers; it also examinesthe determinants ofthisinstructional technique: its goal and dynamic components. The goal ofthe context-based training in terms of its outcomes is the formation of reflective constructsin prospective primary school teachers; in terms ofits process, the goal ofthe context-based training is to create the conditionsto achieve the ultimate goal. The dynamic determinants of the content ofthe context-based training of prospective primary school teachers is the process of transformingcognitivemotivesintoprofessionalones within the „generalmotivationalsyndrome”, aswell as the processes of the genesis of self-reflection, the genesis ofsense, and the genesis ofthe subject. The content of training, therefore, has both structural and dynamic elements and is a comprehensive experience of the professional activity of the primary school teacher, the interiorization ofwhichtakes place as a result ofthe transformation ofmotives and the geneses ofselfreflection, sense, and the subject leading to the formation of prospective primary school teachers’ reflective constructs. |
|
Publisher |
Видавництво Державного закладу "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19715/1/V_Zhelanova_EPS_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2013) Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Education and pedagogical sciences. Освіта та педагогічна наука (5-6). с. 21-29. ISSN 2227-281Х |
|