Запис Детальніше

Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19715/
 
Title Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Детерминанты содержания технологии контекстного обучения
будущего учителя начальных классов
The Determinants of the Content of the Context-based Training of Primary SchoolTeachers
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У запропонованій статті обґрунтовано й
визначено феномен змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, розглянуто його детермінанти,
якими є мета зазначеної технології та її динамічні складники. Результативною метою
технології контекстного навчання автор уважає формування рефлексивних конструктів
майбутнього вчителя початкових класів, процесуальною – створення умов для досягнення
кінцевої мети. Динамічними детермінантами
змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових є процес транс-
формації пізнавальних мотивів у професійні в
межах „загальногомотиваційного синдрому”,
а також процеси рефлексіогенезу, смислогенезу, суб’єктогенезу.
В представленной статье обоснован и
определен феномен содержания технологии
контекстного обучения будущего учителя начальных классов, рассмотрены его детерминанты, которыми является цель рассматриваемой технологии и ее динамические составляющие. Результативной целью контекстного обучения автор считает формирование рефлексивных конструктов будущего учителя
начальных классов, процессуальной целью создание условий для достижения конечной цели. Динамическими детерминантами содержания технологии контекстного обучения
будущего учителя начальных классов являются
процесс трансформации познавательных мотивов в профессиональные в рамках „общего мотивационного синдрома”, а также процес-сырефлексиогенеза, смыслогенеза, субъекто-генеза.
The article substantiates and defines the
phenomenon of the content of the context-based
training of prospective primary school teachers; it
also examinesthe determinants ofthisinstructional
technique: its goal and dynamic components.
The goal ofthe context-based training in terms
of its outcomes is the formation of reflective
constructsin prospective primary school teachers;
in terms ofits process, the goal ofthe context-based
training is to create the conditionsto achieve the
ultimate goal. The dynamic determinants of the
content ofthe context-based training of prospective
primary school teachers is the process of
transformingcognitivemotivesintoprofessionalones
within the „generalmotivationalsyndrome”, aswell
as the processes of the genesis of self-reflection,
the genesis ofsense, and the genesis ofthe subject.
The content of training, therefore, has both
structural and dynamic elements and is a
comprehensive experience of the professional
activity of the primary school teacher, the
interiorization ofwhichtakes place as a result ofthe
transformation ofmotives and the geneses ofselfreflection,
sense, and the subject leading to the
formation of prospective primary school teachers’
reflective constructs.
 
Publisher Видавництво Державного закладу "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19715/1/V_Zhelanova_EPS_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2013) Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Education and pedagogical sciences. Освіта та педагогічна наука (5-6). с. 21-29. ISSN 2227-281Х