Запис Детальніше

Огляд мультикультурної освіти в Україні: державний підхід

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19726/
 
Title Огляд мультикультурної освіти в Україні: державний підхід
A survey of multicultural education in Ukraine: state approach
Обзор мультикультурного образования в Украине: государственный подход
 
Creator Тернопільська, Валентина Іванівна
 
Subject РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
Збірники наукових праць
 
Description Cтаття присвячена аналізу програм середньої школи щодо навчання мов національних меншин. Автори стверджують, що термін «мультикультурний» може вживатися в якості визначення процеcу навчання в етнічно гетерогенному оточенні. Аналіз державних програм навчання свідчить, що в Україні захищене право кожної людини на національне самовизначення й вивчення рідної мови.
The article is devoted to an analysis of secondary school curriculums with respect to minority language
teaching. The authors argue that the term “multicultural” can be used with respect to teaching in an ethnically diverse environment. The analysis of state documentation proves that Ukraine advocates the right of every person for his or her ethnic identity and native language learning.
Статья посвящена анализу программ средней школы по обучению языков национальных меньшинств. Авторы утверждают, что термин «мультикультурный» может употребляться в качестве определения процеcса обучение в этнически гетерогенном окружении. Анализ государственных программ обучения свидетельствует, что в Украине защищено право каждого человека на национальное самоопределение и изучения родного языка.
 
Publisher Thorpe Bowker
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19726/1/V_Ternopilaska_SP_PI_16.pdf
Тернопільська, Валентина Іванівна (2016) Огляд мультикультурної освіти в Україні: державний підхід Science and practice: collection of scientific papers. с. 256-259. ISSN 978-0-9942661-3-2