Запис Детальніше

Дидактичні та методичні засади спеціальної освіти розумово відсталих дошкільників: нав.-метод. посіб.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705363/
 
Title Дидактичні та методичні засади спеціальної освіти розумово відсталих дошкільників: нав.-метод. посіб.
Didactic and methodological foundations of special education of mentally retarded preschoolers
Дидактические и методические основы специального образования умственно отсталых дошкольников: уч.-метод. пособ.
 
Creator Макарчук, Н. О.
Висоцька, А. М.
Чеботарьова, О. В.
Міненко, А. В.
Трикоз, С. В.
Блеч, Г. О.
Бобренко, Інна Всеволодівна
Гладченко, І. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості корекційно-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю, питання оптимізації організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання розумово відсталих дітей, ранньої діагностики, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу.
Посібник адресовано фахівцям дошкільних освітніх та реабілітаційних установ, науковцям, працівникам соціальної служби, викладачам та студентам вищих навчальних закладів, батькам дітей із психофізичними порушеннями, широкому колу читачів, зацікавлених проблемами сучасної спеціальної педагогіки та психології.
In the textbook specific features of correctional and educational work with preschool children with moderate mental retardation, the optimization of organizational methods, innovative educational technology and recommendations for their implementation in practice, the results of experimental studies on the issue of training and education of mentally retarded children , early detection, content and organization of psychological and pedagogical support.
The manual is addressed to experts preschool education and rehabilitation institutions, researchers, social workers, teachers and university students, parents of children with mental and physical disabilities, readers interested in modern problems of special education and psychology.
В учебно-методическом пособии освещаются особенности коррекционно-воспитательной работы с детьми дошкольного возраста с умеренной умственной отсталостью, вопросы оптимизации организационно-методического обеспечения, инновационные педагогические технологии и рекомендации по их внедрению в практику, результаты экспериментальных исследований, посвященных вопросам обучения и воспитания умственно отсталых детей , ранней диагностики, содержания и организации психолого-педагогического сопровождения.
Пособие адресовано специалистам дошкольных образовательных и реабилитационных учреждений, научным работникам, работникам социальной службы, преподавателям и студентам высших учебных заведений, родителям детей с психофизическими нарушениями, широкому кругу читателей, заинтересованных проблемами современной специальной педагогики и психологии.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705363/1/dydaktychni_posibnyk.pdf
Макарчук, Н. О., Висоцька, А. М., Чеботарьова, О. В., Міненко, А. В., Трикоз, С. В., Блеч, Г. О., Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461 <http://orcid.org/0000-0002-9501-5461>) and Гладченко, І. В. (2014) Didactic and methodological foundations of special education of mentally retarded preschoolers Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.