Запис Детальніше

Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/24990/
 
Title Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства
 
Creator Харчук, Д.
Клімова, І. О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є
одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення
маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й
корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних
результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв
зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу.
 
Date 2017-05
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/24990/1/Kharchuk.PDF
Харчук, Д. and Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".