Запис Детальніше

Концептуальні засади дослідження комунікативних бар'єрів національної та громадянської самоідентифікації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707123/
http://upj.com.ua/ua/?page=abstractsevennt
 
Title Концептуальні засади дослідження комунікативних бар'єрів національної та громадянської самоідентифікації
Conceptual bases of research of communication barriers of national and civic self-identification
 
Creator Остапенко, Ірина Віталіївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Стаття присвячена проблемі дослідження національної та громадянської ідентичності. Автором проаналізовано основні підходи до вивчення процесу самоідентифікації, розглянуто особливості визначення національної та громадянської ідентичності, визначено роль комунікативних бар`єрів у формуванні національної та громадянської ідентичності молоді. Автором наведено результати емпіричного дослідження та визначено основні типи комунікативних бар’єрів національної та громадянської самоідентифікації студентської молоді.
The article is devoted to the problem of national and civic identity’s research. The author analyzed main approaches to study of the self-identification, the peculiarities of national and civic self-identification, as well as the role of communication barriers in national and civic self-identification of youth and also presented the results of empirical research and identified main types of communication barriers of national and civic identity of students.
 
Publisher Київський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707123/1/UPJ_%232_2016_Article_7_%D0%9Estapenko_pp-73-84.pdf
- Остапенко, Ірина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-6710-5964 <http://orcid.org/0000-0001-6710-5964>) (2016) Conceptual bases of research of communication barriers of national and civic self-identification Український психологічний журнал, 2. pp. 73-84. ISSN 2520-6265