Прояви академічної нечесності як проблема розвитку сучасної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19794/
http://sciencestudio.com.ua/news |
|
Title |
Прояви академічної нечесності як проблема розвитку сучасної освіти
Проявления академической нечестности как проблема развития современного образования Manifestations of academic dishonesty as a problem of modern education |
|
Creator |
Сопова, Дана Олегівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
В Україні досліджень, які дозволили б достовірно оцінити поширеність практик академічного обману серед студентів, не проводилося, однак існу-ють непрямі свідчення, що дозволяють судити про масштабність цього явища в українських вищих навчальних закладах. Так, наприклад, на підставі даних моніторингу якості освіти можна зробити висновок, що майже дві третини студентів прибігали хоча б до одного нечесного прийому у своїй навчальній діяльності в поточному навчальному році. Найбільш поширеним видом академічного обману є скачування студентських робіт з Інтернету. До даної практики вдавалися більше третини студентів. Приблизно кожен п'ятий студент в поточному навчальному році використовував «шпори» і кожен восьмий користувався на іспиті матеріалами з предмету, закачаними на мобільний телефон.
В Украине исследований, которые позволили бы достоверно оценить распространенность практик академического обмана среди студентов, не проводилось, однако существуют косвенные свидетельства, позволяющие судить о масштабности этого явления в украинских высших учебных заведениях. Так, например, на основании данных мониторинга качества образования можно сделать вывод, что почти две трети студентов прибегали хотя бы к одному нечестному приему в своей учебной деятельности в текущем учебном году. Наиболее распространенным видом академического обмана является скачивание студенческих работ из Интернета. К данной практике прибегали более трети студентов. Примерно каждый пятый студент в текущем учебном году использовал «шпоры» и каждый восьмой пользовался на экзамене материалами по предмету, закачанными на мобильный телефон. Studies in Ukraine that would reliably estimate the prevalence of practices of academic cheating among students was conducted, but there is indirect evidence, to judge the scale of this phenomenon in Ukrainian universities. For example, on the basis of monitoring the quality of education we can conclude that almost two-thirds of students resorted to at least one receiving unfair in its training activities in the current academic year. The most common type of academic fraud is student work download from the Internet. By this practice resorted more than a third of students. Approximately one in five students in the current academic year used the "spurs" and enjoyed every eighth exam materials on the subject of pumped mobile phone. |
|
Date |
2017-02-21
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19794/1/D_Sopova_NUPSPM_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2017) Прояви академічної нечесності як проблема розвитку сучасної освіти In: ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Наукова Україна: проблеми сучасності та перспективи майбутнього», 21-22 лютого 2017 р., Центр наукових технологій, м. Харків. |
|