Запис Детальніше

Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19797/
http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_v_56__128.pdf
 
Title Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи
Digital Images as Media and Study Aids in Teaching Foreign languages to Future Primary School Teachers
Цифровые изображения как медиа и учебные средства в обучении иностранным языкам будущих учителей начальной школы
 
Creator Петрик, Лада Вікторівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті розглянуто інноваційні аспекти навчання та вивчення іноземних мов. Розглянуто зображення як один із найпопулярніших наочних засобів та сфокусовано увагу на застосуванні цифрових зображень. Автор визначає цифрові зображення як елемент нових медіазасобів (комп’ютерів, планшетів, смартфонів) та демонструє їх використання за допомогою моделі SAMR. У роботі представлено деякі виді діяльності та цифрові ресурси, які можуть бути застосовані для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи.
The paper deals with the aspects of foreign language teaching and learning in an innovative manner. It considers images as one of the most popular visual aids and focuses on the use of digital images. The author defines digital images as the element of new media tools (computers, tablets, smart phones) and demonstrates how they can be used with SAMR model. Some activities and digital resources to be used to form future teachers’ foreign language competence are introduced in the paper.
В статье рассматриваются инновационные аспекты преподавания и обучения иностранным языкам. Она рассматривает изображения как одно из самых популярных наглядных средств и фокусируется на использовании цифровых изображений. Автор определяет цифровые изображения как элемент новых медиасредств (компьютеры, планшеты, смартфоны) и демонстрирует, как их можно использовать с моделью SAMR. В работе представлены некоторые виды деятельности и цифровые ресурсы, которые могут быть использованы для формирования иноязычной коммуникативной компетентности будущих учителей начальной школы.
 
Publisher Budapest
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19797/1/Petryk_L_V_SEND_17_FLMD_PI.pdf
Петрик, Лада Вікторівна (2017) Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи Science and Education a New Dimension:Pedagogy and Psychology, V(56) (128). с. 51-54. ISSN 2308-1996 / 2308-5258