Запис Детальніше

FEATURES OF MANAGEMENT OF TECHNOLOGICAL PROCESSES AT THE AIRPORT

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF MANAGEMENT OF TECHNOLOGICAL PROCESSES AT THE AIRPORT
ОСОБЕННОСТИ УПРАВЛЕНИЯ ТЕХНОЛОГИЧЕСКИМИ ПРОЦЕССАМИ В АЭРОПОРТУ
ОСОБЛИВОСТІ КЕРУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ В АЕРОПОРТУ
 
Creator Тамаргазін, О.А.; кафедра технології аеропортів Аерокосмічного інституту
Ліннік, І.І.; кафедра технології аеропортів Аерокосмічного інституту
 
Subject
airport; production technology; information field; process control


аэропорт; технология производства; информационное поле; процесс управления


аеропорт; технологія виробництва; інформаційне поле; процес керування

 
Description In this article we have considered the concept of process management from the position of usage when analyzing the functioning of a modern airport, as a complex organizational-technical systems. The definition of the main categories of management theory that are used in the creation of the information field at the airport for the purpose of adapting management processes in various production situations. The role and place of the decision makers in the management of elements of the airport upon reaching, both internal and external production goals. The sequence of actions of decision-makers, is regarded as from the standpoint of the daily work of the airport, and from the standpoint of the formation of the control actions in emergency situations. At the same time, the governance process at the airport is considered, taking into account its cyclical nature and the need to perform a series of tasks to achieve the goals in parallel.
Рассмотрено содержание понятия процесс управления с позиций особенностей его использования при анализе функционирования современного аэропорта, как сложной организационно-технической системы. Дано определение основных категорий теории управления, которые используются при создании информационного поля в аэропорту с целью адаптации процессов управления в различных производственных ситуациях. Рассмотрена роль и место лиц, принимающих решения, в процессе управления элементами аэропорта при достижении, как внутренних, так и внешних целей производства. Последовательность действий лиц, принимающих решения, рассматривается как с позиций повседневной работы аэропорта, так и с позиций формирования управляющих действий в чрезвычайных ситуациях. В то же время, процесс управления в аэропорту рассматривается с учетом его цикличности и необходимости выполнения ряда задач по достижению поставленных целей параллельно.
Розглянуто змісти поняття процес керування з позицій особливостей його використання при аналізі функціонування сучасного аеропорту, як складної організаційно-технічної системи. Дано визначення основних категорій з теорії керування, які використовуються при створенні інформаційного поля в аеропорту з метою адаптації процесів керування до різних виробничих ситуацій. Розглянута роль і місце осіб, що приймають рішення, в процесі керування елементами аеропорту при досягнення як внутрішніх, так і зовнішніх цілей виробництва. Послідовність дій осіб, що приймають рішення, розглядається як з позицій повсякденної роботи аеропорту, так і з позицій формування керуючих дій у надзвичайних ситуація. В той же час процес керування в аеропорту розглядається з урахуванням його циклічності та необхідності виконання низки завдань з досягнення поставлених цілей паралельно.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-06-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/11611
10.18372/2310-5461.34.11611
 
Source Наукоємні технології; Том 34, № 2 (2017); 134-139
Science-based technologies; Том 34, № 2 (2017); 134-139
Наукоемкие технологии; Том 34, № 2 (2017); 134-139
 
Language uk