Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук Когут О.В. на дисертацію Цокол О.О. за темою Текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19825/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук Когут О.В. на дисертацію Цокол О.О. за темою Текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук Когут О.В. на дисертацію Цокол О.О. за темою Текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук Когут О.В. на дисертацію Цокол О.О. за темою Текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років |
|
Creator |
Цокол, Олена Олександрівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертацію присвячено дослідженню сучасної літературної ситуації, зокрема, нових тенденцій в українській драматургії, адаптації на українському національному ґрунті світового постмодерного дискурсу. Доведено існування високого рівня зацікавленості національного літературознавства драмописанням в історичному контексті. На основі аналізу художнього світу драматургічних творів межі ХХ–ХХІ століть (Павла Ар’є, А. Багряної, Я. Верещака, О. Клименко, Л. Волошиної, К. Демчук, О. Танюк, О. Ірванця, Н. Симчич, О. Миколайчука-Низовця, М. Наєнка, Неди Нежданої, С. Новицької, О. Погребінської, О. Росича, В. Сердюка та ін.) визначено та проаналізовано текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років, розподілені на традиційні, модерні та модернізовані. Охопивши кілька десятиліть ХХ століття, пропонуємо обґрунтований каталог драматургічних текстових стратегій з урахуванням темпоральних, зовнішньо-культурних та стильових факторів. Провідна вісь аналізу – жанр-конфлікт-сюжет-стиль-герой-архетипи. У науковий обіг вводяться маловідомі п’єси драматургів, які з об’єктивних причин не отримали належного місця в літературному процесі кінця ХХ ст. Дисертацію присвячено дослідженню сучасної літературної ситуації, зокрема, нових тенденцій в українській драматургії, адаптації на українському національному ґрунті світового постмодерного дискурсу. Доведено існування високого рівня зацікавленості національного літературознавства драмописанням в історичному контексті. На основі аналізу художнього світу драматургічних творів межі ХХ–ХХІ століть (Павла Ар’є, А. Багряної, Я. Верещака, О. Клименко, Л. Волошиної, К. Демчук, О. Танюк, О. Ірванця, Н. Симчич, О. Миколайчука-Низовця, М. Наєнка, Неди Нежданої, С. Новицької, О. Погребінської, О. Росича, В. Сердюка та ін.) визначено та проаналізовано текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років, розподілені на традиційні, модерні та модернізовані. Охопивши кілька десятиліть ХХ століття, пропонуємо обґрунтований каталог драматургічних текстових стратегій з урахуванням темпоральних, зовнішньо-культурних та стильових факторів. Провідна вісь аналізу – жанр-конфлікт-сюжет-стиль-герой-архетипи. У науковий обіг вводяться маловідомі п’єси драматургів, які з об’єктивних причин не отримали належного місця в літературному процесі кінця ХХ ст. Дисертацію присвячено дослідженню сучасної літературної ситуації, зокрема, нових тенденцій в українській драматургії, адаптації на українському національному ґрунті світового постмодерного дискурсу. Доведено існування високого рівня зацікавленості національного літературознавства драмописанням в історичному контексті. На основі аналізу художнього світу драматургічних творів межі ХХ–ХХІ століть (Павла Ар’є, А. Багряної, Я. Верещака, О. Клименко, Л. Волошиної, К. Демчук, О. Танюк, О. Ірванця, Н. Симчич, О. Миколайчука-Низовця, М. Наєнка, Неди Нежданої, С. Новицької, О. Погребінської, О. Росича, В. Сердюка та ін.) визначено та проаналізовано текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років, розподілені на традиційні, модерні та модернізовані. Охопивши кілька десятиліть ХХ століття, пропонуємо обґрунтований каталог драматургічних текстових стратегій з урахуванням темпоральних, зовнішньо-культурних та стильових факторів. Провідна вісь аналізу – жанр-конфлікт-сюжет-стиль-герой-архетипи. У науковий обіг вводяться маловідомі п’єси драматургів, які з об’єктивних причин не отримали належного місця в літературному процесі кінця ХХ ст. Дисертацію присвячено дослідженню сучасної літературної ситуації, зокрема, нових тенденцій в українській драматургії, адаптації на українському національному ґрунті світового постмодерного дискурсу. Доведено існування високого рівня зацікавленості національного літературознавства драмописанням в історичному контексті. На основі аналізу художнього світу драматургічних творів межі ХХ–ХХІ століть (Павла Ар’є, А. Багряної, Я. Верещака, О. Клименко, Л. Волошиної, К. Демчук, О. Танюк, О. Ірванця, Н. Симчич, О. Миколайчука-Низовця, М. Наєнка, Неди Нежданої, С. Новицької, О. Погребінської, О. Росича, В. Сердюка та ін.) визначено та проаналізовано текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років, розподілені на традиційні, модерні та модернізовані. Охопивши кілька десятиліть ХХ століття, пропонуємо обґрунтований каталог драматургічних текстових стратегій з урахуванням темпоральних, зовнішньо-культурних та стильових факторів. Провідна вісь аналізу – жанр-конфлікт-сюжет-стиль-герой-архетипи. У науковий обіг вводяться маловідомі п’єси драматургів, які з об’єктивних причин не отримали належного місця в літературному процесі кінця ХХ ст. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19825/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B3%D1%83%D1%82_%D0%A6%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB.pdf
Цокол, Олена Олександрівна (2017) Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук Когут О.В. на дисертацію Цокол О.О. за темою Текстові стратегії української драматургії 1980 – 2010-х років Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|