Академічна чесність як ознака якості університетської освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19836/
https://nubip.edu.ua/node/28251 |
|
Title |
Академічна чесність як ознака якості університетської освіти
Академическая честность как признак качества университетского образования Academic integrity as a sign of the quality of university education |
|
Creator |
Сопова, Дана Олегівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Однією із складових якості вищої освіти, підвищення конкурентної спроможності фахівця є відповідальність студента за результати освітньої діяльності. У цьому контексті академічна чесність є системо утворювальною характеристикою, яка впливає на формування етичних якостей майбутніх професіоналів, зокрема: відповідальності, сумлінності, порядності, довіри, справедливості, поваги та мужності. Можна констатувати, що масштаби поширення нечесної поведінки серед студентства, безвідповідальне ставлення до результатів освітньої діяльності пояснюють зниження якості навчання та приводять до підготовки некомпетентних фахівців.
Одной из главных составляющих качества высшего образования, повышение конкурентной способности специалиста есть ответственность студента за результаты образовательной деятельности. В этом контексте академическая честность является системо-образовательной характеристикой, которая влияет на формирование нравственных качеств будущих специалистов, в частности: ответственности, добросовестности, порядочности, доверия, справедливости, уважения и мужества. Можно констатировать, что масштабы распространения нечестного поведения среди студентов, безответственное отношение к результатам образовательной деятельности объясняют снижение качества обучения и приводят к подготовке некомпетентных специалистов. One of the components of the quality of higher education, increasing the competitiveness of a specialist is the responsibility of the student for the results of educational activities. In this context, academic intgrity is a system-generating characteristic that influences the formation of ethical qualities of future professionals, in particular: responsibility, integrity, honesty, trust, justice, respect and courage. It can be stated that the scale of the spread of dishonest behavior among students, the irresponsible attitude to the results of educational activities explain the decline in the quality of education and lead to the training of incompetent specialists. |
|
Date |
2017-02-23
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19836/1/D_Sopova_RSOTPI_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2017) Академічна чесність як ознака якості університетської освіти In: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації», 23-24 лютого 2017 року, Національний університет біоресурсів і природокористування України. |
|