Запис Детальніше

Академічна чесність у формуванні професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19837/
http://kpppo.nau.edu.ua/confer.php
 
Title Академічна чесність у формуванні професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів
Академическая честность в формировании
профессионально-этической компетентности будущих педагогов
Academic honesty in professional and ethical competence formation of future teachers
 
Creator Сопова, Дана Олегівна
 
Subject Міжнародні
 
Description На сучасному етапі розвитку освіти стає очевидним, що якість надання освітніх послуг є недостатньо ефективною через відсутність у педагогів компетентності будувати свою професійну діяльність з дотриманням академічної чесності. Як засвідчив науковий аналіз, європейська практика розвитку академічної чесності у формуванні професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів сформована і може бути зразком для України щодо виходу з таких проблем академічного недбальства, як списування, плагіат, нелегітимне отримання оцінок тощо.
На современном этапе развития образования становится очевидным, что качество предоставления образовательных услуг является недостаточно эффективной из-за отсутствия у педагогов компетентности строить свою профессиональную деятельность с соблюдением академической честности. Как показал анализ, европейская практика развития академической честности в формировании профессионально-этической компетентности будущих педагогов сформирована и может быть образцом для Украины по выходу из таких проблем академической халатности, как списывание, плагиат, нелегитимного получения оценок и тому подобное.
At the present stage of development of education it becomes obvious that the quality of providing educational services is not sufficiently effective because of the lack of competence of teachers to build their professional activities with respect to academic honesty. As the scientific analysis has shown, the European practice of developing academic honesty in shaping the professional and ethical competence of future educators has been formed and can serve as a model for Ukraine to overcome such problems of academic negligence as write-offs, plagiarism, illegitimate obtaining of ratings, etc.
 
Date 2017-03-23
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19837/1/D_Sopova_APVPO_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2017) Академічна чесність у формуванні професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів In: V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми вищої професійної освіти», 23 березня 2017 року, Україна, Київ.