Академічна чесність у розвитку лідерського потенціалу університетської спільноти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19841/
http://www.mcnd.ltd.ua/material/15-16.05.2017%201.pdf |
|
Title |
Академічна чесність у розвитку лідерського потенціалу університетської спільноти
Academic integrity in the potential leadership of university community development Академическая честность в развитии лидерского потенциала университетского сообщества |
|
Creator |
Сопова, Дана Олегівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Автором розглядається роль академічної чесності як складова розвитку лідерського потенціалу університетської спільноти та змістове наповнення цього поняття стосовно формування лідерської компетентності студентів. Визначено ставлення до проявів академічної нечесності серед студентів спеціальності «Дошкільна освіта» та «Фізичне виховання», які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст». У статті розкрито негативний вплив порушень принципів академічної чесності в освітній діяльності на формування лідерських якостей учасників навчального процесу. Європейський досвід з розвитку академічної чесності у формуванні лідерських компетентностей у студентів та молодих дослідників розглядається як приклад для вітчизняної системи освіти стосовно подолання випадків академічної нечесності. Зміни соціальних засад розвитку української системи освіти супроводжуються процесами модернізації. Основною платформою модернізації є формування креативного, освіченого студента, що володіє лідерськими компетенціями та якостями. На сучасному етапі Україна потребує кваліфікованих фахівців, котрі забезпечать ефективну професійну діяльність. Професійна діяльність має поєднати у собі не лише володіння чесними професійними якостями, а й комплексними менеджерськими та лідерськими навичками. У статті окреслено поняття лідерства, як реалізацію організованого університетського керівництва, яка є сукупним втіленням особистісних якостей учасників освітнього процесу та реальних вчинків. Лідерські якості проявляються у здатності впливати як на окремих студентів, так і на цілу студентську групу, спрямовувати зусилля студентів на досягнення спільної мети, тобто забезпечувати найбільш ефективну взаємодію усіх членів групи. The author examines the role of the academic integrity as part of the university community leadership potential and meaningful content on the formation of the leadership competencies concept of students. It was determined attitude to the manifestations of academic dishonesty among students of specialty "Pre-school education" and "Physical education", who were studying on the qualification level of "junior specialist". The article deals with the negative impact of violations of the academic integrity principles in the educational activities on the formation leadership partners in the process. The European experience of academic integrity in the development leadership competencies of students and young researchers is seen to be as an example for our national education system to overcome cases of academic dishonesty. The social foundations changes of Ukrainian education system accompanied by the modernization. The main modernization platform is developing a creative, educated student, who has leadership qualities and competencies. At present time, Ukraine needs in skilled professionals, who provide effective professional activity. Professional experience is combined with a fair ownership not only professional skills, but also complex managerial and leadership skills. The article outlines the concept of leadership as the management implementation organized by the university, which is the embodiment of the combined personality participants in the educational process and real actions. Leadership qualities are manifested in the ability to influence both individual students and the entire student groups, students strive to achieve a common purpose that means to provide the most effective interaction of all team members. Автором рассматривается роль академической честности как составляющая развития лидерского потенциала университетского сообщества и содержательное наполнение этого понятия по формированию лидерской компетентности студентов. Определено отношение к проявлениям академической нечестности среди студентов специальности «Дошкольное образование» и «Физическое воспитание», обучающихся по образовательно-квалификационному уровню «младший специалист». В статье раскрыто негативное влияние нарушений принципов академической честности в образовательной деятельности на формирование лидерских качеств участников учебного процесса. Европейский опыт по развитию академической честности в формировании лидерских компетенций у студентов и молодых исследователей рассматривается как пример для отечественной системы образования по преодолению случаев академической нечестности. Изменения социальных основ развития украинской системы образования сопровождаются процессами модернизации. Основной платформой модернизации является формирование креативного, образованного студента, обладающего лидерскими компетенциями и качествами. На современном этапе Украина нуждается в квалифицированных специалистах, которые обеспечат профессиональную деятельность. Профессиональная деятельность должна сочетать в себе не только владение честными профессиональными качествами, но и комплексными менеджерскими и лидерскими навыками. В статье обозначены понятия лидерства, как реализацию организованного университетского руководства, которая является совокупным воплощением личностных качеств участников образовательного процесса и реальных поступков. Лидерские качества проявляются в способности влиять как на отдельных студентов, так и на целую студенческую группу, направлять усилия студентов на достижение общей цели, то есть обеспечивать наиболее эффективное взаимодействие всех членов группы. |
|
Date |
2017-05-15
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19841/1/D_Sopova_ACRLPUS_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2017) Академічна чесність у розвитку лідерського потенціалу університетської спільноти In: ІІІ-й Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання сучасної науки», 15-16 травня 2017 року, Україна, Київ. |
|