Запис Детальніше

Порушення принципів академічної чесності як проблема вищої освіти в Україні та країнах Європейського союзу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19849/
http://fld.udpu.org.ua/transformatsiji-v-ukrajinskij-osviti-i-naukovyh-doslidzhennyah-svitovyj-kontekst/
 
Title Порушення принципів академічної чесності як проблема вищої освіти в Україні та країнах Європейського союзу
Нарушение принципов академической честности как проблема высшего образования в Украине и странах Европейского союза
Violation of the principles of academic honesty as a problem of higher education in Ukraine and the countries of the European Union
 
Creator Сопова, Дана Олегівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Використання студентами нечесних прийомів у своїй навчальній діяльності є важливою проблемою для системи вищої освіти як в країнах Європейського союзу, так і в Україні. Дослідження нечесної поведінки, які розпочалися з 40-х років XX століття показують, що в практиці академічного обману залучена значна частка студентів: в зарубіжних університетах в різні періоди часу оцінки їх розповсюдженості варіюють від більш ніж 50% до 70% і вище. Студенти, які списують, отримують кращі оцінки, ніж ті, що вони заслуговують, що псує вільну конкуренцію, знижує бажання студентів навчатися і призводить до невірного оцінювання академічних досягнень студентів. В розвинених демократичних країнах списування вважається шахрайством і соціально засуджується.
Использование студентами нечестных приемов в своей учебной деятельности является важной проблемой для системы высшего образования как в странах Европейского союза, так и в Украине. Исследование нечестного поведения, которые начались с 40-х годов XX века показывают, что в практике академического обмана вовлечена значительная часть студентов: в зарубежных университетах в разные периоды времени оценки их распространенности варьируют от более чем 50% до 70% и выше. Студенты, списывают, получают лучшие оценки, чем те, что они заслуживают, что портит свободную конкуренцию, снижает желание студентов учиться и приводит к неверному оцениванию академических достижений студентов. В развитых демократических странах списывание считается мошенничеством и социально осуждается.
The use of dishonest techniques by students in their teaching activities is an important issue for the higher education system in both the European Union and Ukraine. Studies of dishonest behavior that began in the 40s of the XX century show that in the practice of academic deception a significant proportion of students are involved: in foreign universities, at different times of time, estimates of their prevalence vary from more than 50% to 70% and above. Writing students receive better grades than they deserve, which spoils free competition, reduces the students' desire to learn and leads to an incorrect assessment of academic achievement of students. In developed democratic countries, blackmail is considered fraud and socially condemned.
 
Date 2017-05-25
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19849/1/D_Sopova_PPACPVOUKES_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2017) Порушення принципів академічної чесності як проблема вищої освіти в Україні та країнах Європейського союзу In: Міжнародна наукова конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст», 25-26 травня 2017 року, Україна, Умань.