Запис Детальніше

Роль концептуалізації у розвитку соціально-педагогічного знання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2308/
37.013.42-047.48
 
Title Роль концептуалізації у розвитку соціально-педагогічного знання
Significance of conceptualizing in the development of scientific social-pedagogical knowledge
Роль концептуализации в развитии социально- педагогического знания
 
Creator Алєксєєнко, Т.Ф.
 
Subject 303 Methods of the social sciences
37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті зроблено спробу осмислення проблеми концептуалізації в її основних категоріях і сутнісних характеристиках з позиції різних наук та стратегічних завдань розвитку теорії й методології соціальної педагогіки як нової галузі інтегрованого знання, у якій уже відбулося накопичення емпіричної інформації з різних актуальних соціально-педагогічних проблем, що потребує більш високого рівня узагальнення.
В статье сделана попытка осмысления проблемы концептуализации в ее основных категориях и сущностных характеристиках с позиции разных наук и стратегических заданий развития теории и методологии социальной педа­гогики как новой отрасли интегрированного знания, в которой уже состоя­лось накопление эмпирической информации из разных актуальных социально-педагогических проблем, что требует высшего уровня обобщения.
In the article the attempt of comprehension of problem of conceptualizing is done in her basic categories and essence descriptions, worked out from position of different sciences and strategic tasks to development of theory and methodology of social pedagogics as new industry of the integrated knowledge, in that already the accumulation of empiric information took place from the different socialpedagogical issues of the day, that needs higher level of generalization.
 
Publisher ЛНУ імені Тараса Шевченко
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2308/1/spttp_2013_4_11%281%29.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (2013) Significance of conceptualizing in the development of scientific social-pedagogical knowledge Соціальна педагогіка: теорія та практика (4). pp. 66-71. ISSN 1817-3764