Запис Детальніше

Навчальні програми для підготовчого 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Математика. Підготовчий, 1-4 класи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705991/
http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/diti-z-osoblivimi-potrebami/programy-rozvinky.html
 
Title Навчальні програми для підготовчого 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Математика. Підготовчий, 1-4 класи
Educational programs for preparatory 1-4 classes of special general educational institutions for children with reduced hearing. Mathematics. Preparatory, grades 1-4
 
Creator Литвинова, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
51 Mathematics
 
Description Сучасні процеси розбудови початкової математичної освіти в спеціальних загальноосвітніх закладах для дітей з порушеннями слуху, хоч і мають свої особливості, не віддільні від процесів оновлення математичної освіти в масових школах. Тому ця програма базується на основі Державних стандартів, програм масової загальноосвітньої школи та практичне впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання для дітей з порушеннями слуху.
Курс математики в початковій школі обумовлює структуру, зміст, корекційну направленість та обсяг навчального навантаження, умови функціонування, організацію, рівень освіченості, який повинен досягти учень в освітньому закладі.
Ґрунтується програма на змісті Базового компонента дошкільної освіти. Це має особливе значення для дітей з порушенням слуху, тому що в освітньому закладі кінцевим результатом має бути одержання цензової освіти відповідного ступеня, на який претендує учень.
Modern processes of development of primary mathematical education in special secondary schools for children with hearing impairment, though have their own characteristics, can not be separated from the processes of renewal of mathematics education in regular school. Because the program is based on state standards, programs of mass secondary school and practical implementation personality oriented model of education for children with hearing impairment.The course of mathematics in elementary school determines the structure, content, direction and correctional workload, conditions of functioning, organization, level of education, which should reach the student at school.Based on the content of the program the basic components of preschool education. This is particularly important for children with hearing, because the educational institution must be the end result of obtaining census appropriate education degree to which the student applies.
Современные процессы развития начального математического образования в специальных общеобразовательных учреждениях для детей с нарушениями слуха, хотя и имеют свои особенности, не отделимы от процессов обновления математического образования в массовых школах. Поэтому эта программа базируется на основе Государственных стандартов, программ массовой общеобразовательной школы и практическое внедрение личностно ориентированной модели обучения для детей с нарушениями слуха.Курс математики в начальной школе обусловливает структуру, содержание, коррекционную направленность и объем учебной нагрузки, условия функционирования, организации, уровень образованности, который должен достичь ученик в образовательном учреждении.Основывается программа на содержании базового компонента дошкольного образования. Это имеет особое значение для детей с нарушением слуха, так как в образовательном учреждении конечным результатом должно быть получение цензового образования соответствующего степени, на который претендует ученик.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705991/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90%20%28%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%2C%201-4%20%D0%BA%D0%BB%29%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6.%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.pdf
- Литвинова, В.В. (2014) Educational programs for preparatory 1-4 classes of special general educational institutions for children with reduced hearing. Mathematics. Preparatory, grades 1-4 [Teaching Resource]