Запис Детальніше

Навчальні програми для підготовчого 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих. Предметно-практичне навчання. Підготовчий, 1-4 класи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705997/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-sluxu.html
 
Title Навчальні програми для підготовчого 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих. Предметно-практичне навчання. Підготовчий, 1-4 класи
Учебные программы для подготовительного 1-4 классов специальных общеобразовательных учебных заведений для детей глухих. Предметно-практическое обучение. Подготовительный, 1-4 классы
Curriculum for preparatory, 1-4 grades of special general educational institutions for deaf children. Subject-practical training. Preparatory, 1-4 grades
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Програми з предметно-практичного та трудового навчання окрім специфічних завдань з розвитку образотворчої діяльності та естетичного виховання дітей, мають за мету спонукати до розширення загального світогляду і збагачення їх словникового запасу та мовленнєвих навичок. Реалізація цих завдань досягається шляхом чергування в певній послідовності трьох основних видів діяльності: ліплення, аплікації та малювання. Ці види діяльності в програмі чергуються між собою в певній послідовності, в якій спочатку діти вивчають об’ємні предмети (ліплення), потім відтворюють ці самі предмети на площині (аплікація) і вже потім їх малюють.
Программы по предметно-практическому и трудовому обучению кроме специфических задач по развитию изобразительной деятельности и эстетического воспитания детей, имеют целью побудить к расширению общего мировоззрения и обогащения их словарного запаса и языковых навыков. Реализация этих задач достигается путем чередования в определенной последовательности трех основных видов деятельности: лепки, аппликации и рисования. Эти виды деятельности в программе чередуются между собой в определенной последовательности, в которой сначала дети изучают объемные предметы (лепка), затем воспроизводят эти самые предметы на плоскости (аппликация) и уже потом их рисуют.
Programme subject-employment training and specific tasks in addition to the development of fine art and aesthetic education of children, are intended to encourage expansion of the overall vision and enrich their vocabulary and speech skills. Implementation of these objectives is achieved by alternating in sequence three main activities: modeling, application and drawing. These activities program alternating between them in sequence, in which children learn first bulky items (modeling), then recreate those same items on the plane (application) and then paint them.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705997/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9D%D0%9E-%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%95%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%28%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%2C%201-4%20%D0%BA%D0%BB%29%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2014) Curriculum for preparatory, 1-4 grades of special general educational institutions for deaf children. Subject-practical training. Preparatory, 1-4 grades [Teaching Resource]