Запис Детальніше

Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих. Математика. 5 клас

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706007/
http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/diti-z-osoblivimi-potrebami/programy-rozvinky.html
 
Title Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих. Математика. 5 клас
Учебные программы для 5-9 (10) классов специальных общеобразовательных учебных заведений для детей глухих. Математика. 5 клас
Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for deaf children. Math. 5 class
 
Creator Литвинова, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
51 Mathematics
 
Description Курс математики основної школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових, пізнавальних і мовленнєвих можливостей школярів з порушеннями слуху. В основу побудови змісту й організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності як здатності учня успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях і нести відповідальність за свої дії. Компетентність є особистісним утворенням, яке формується на основі здобутих знань, досвіду діяльності, вироблених ціннісних орієнтацій, ставлень, оцінок.
Курс математики основной школы логически продолжает реализацию задач математического образования учащихся, начатую в начальных классах, расширяя и дополняя эти задачи в соответствии с возрастными, познавательных и речевых возможностей школьников с нарушениями слуха. В основу построения содержания и организации процесса обучения математике положено компетентностный подход, согласно которому конечным результатом обучения предмету является сформированы определенные компетентности как способности ученика успешно действовать в учебных и жизненных ситуациях и нести ответственность за свои действия. Компетентность является личностным образованием, которое формируется на основе полученных знаний, опыта деятельности, производимых ценностных ориентаций, отношений, оценок.
The mathematics of basic school continues to implement logical problems in mathematical education of students started in primary school, expanding and complementing these tasks according to age, speech and cognitive capacity of pupils with hearing impairment. The basis of the content and process of teaching mathematics entrusted competence approach, according to which the end result is a learning object formed certain competence as the ability to operate successfully in student learning and life situations and take responsibility for their actions. Competence is a personal form, which is based on acquired knowledge and experience of the produced values, attitudes, evaluations.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706007/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90%205%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Литвинова, В.В. (2014) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for deaf children. Math. 5 class [Teaching Resource]