Запис Детальніше

Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Природознавство 5 клас

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706013/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-sluxu.html
 
Title Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Природознавство 5 клас
Учебные программы для 5-9 (10) классов специальных общеобразовательных учебных заведений для детей со сниженным слухом. Естествознание 5 класс
Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Natural Science Class 5
 
Creator Таранченко, О.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Основна мета навчального предмета «Природознавство» в 5 класі – формування природознавчої компетентності учнів через засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, удосконалення способів навчально-пізнавальної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи.
Досягнення зазначеної мети передбачає вирішення таких основних завдань: формування ключових і предметних компетентностей; формування цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює систему знань, уявлень про закономірності у природі та місце людини в ній; засвоєння і поглиблення знань про різноманіття об’єктів і явищ природи, зв’язок між явищами живої і неживої природи, зміни природного середовища під впливом людини; оволодіння й удосконалення уміннями проводити спостереження, досліди, вимірювання; виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природи, прагнення діяти в навколишньому середовищі відповідно до екологічних норм поведінки; застосування знань про природу в повсякденному житті для збереження навколишнього середовища та соціально-відповідальної поведінки в ній, адаптації до умов проживання на певній території.
Основная цель учебного предмета «Естествознание» в 5 классе - формирование естественнонаучной компетентности учащихся через усвоение системы интегрированных знаний о природе и человеке, основ экологических знаний, совершенствование способов учебно-познавательной деятельности, развитие ценностных ориентаций в отношении к природе.Достижение указанной цели предусматривает решение следующих основных задач: формирование ключевых и предметных компетенций; формирование целостной естественнонаучной картины мира, охватывает систему знаний, представлений о закономерностях в природе и месте человека в ней; усвоения и углубления знаний о многообразии объектов и явлений природы, связь между явлениями живой и неживой природы, изменения природной среды под воздействием человека; овладения и совершенствования умениями проводить наблюдения, опыты, измерения; воспитание положительного эмоционально-ценностного отношения к природе, стремление действовать в окружающей среде в соответствии с экологическими нормами поведения; применение знаний о природе в повседневной жизни для сохранения окружающей среды и социально-ответственного поведения в ней, адаптации к условиям проживания на определенной территории.
The main purpose of school discipline "Natural" in class 5 - Natural competence formation of students through integrated mastering system of knowledge about nature and man, the foundations of environmental awareness, improving methods of teaching and learning activities, development of value orientations in relation to nature.Achieving this goal involves the following major tasks: the formation of key competencies and subject; forming an integrated natural-scientific world, covering system of knowledge, ideas about the laws of nature and man's place in it; learning and improve knowledge of the diversity of objects and phenomena of nature, the relationship between the phenomena of animate and inanimate nature, changes in the environment by human activities; mastering and improving skills to conduct observations, experiments, measurements; education values ​​positive emotional relationship to nature, the desire to act in the environment in accordance with environmental standards of behavior; applying knowledge of nature in everyday life to preserve the environment and socially responsible behavior in her adaptation to living in a particular area.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706013/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%205%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.pdf
- Таранченко, О.М. (2014) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Natural Science Class 5 [Teaching Resource]