Запис Детальніше

DISTANCE LEARNING TECHNOLOGIES IN ORGANIZING SELF-STUDY WORK OF STUDENTS MAJORING IN PHILOLOGY

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DISTANCE LEARNING TECHNOLOGIES IN ORGANIZING SELF-STUDY WORK OF STUDENTS MAJORING IN PHILOLOGY
ТЕХНОЛОГИИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ОРГАНИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ЯЗЫКОВЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
 
Creator Maiier, Natalia V.
 
Subject distance learning technologies; electronic case; foreign languages and cultures; students’ self-study work
дистанционные технологии; электронный кейс; иностранные языки и культуры; самостоятельная работа студентов
дистанційні технології; електронний кейс; іноземні мови і культури; самостійна робота студентів
 
Description In this article, on the basis of the analysis of didactic potentialities of three kinds of distance learning technologies (case technology, Internet technology, TV technology), the feasibility of integrating case and Internet technologies to design an "electronic case" as a means of students' self-studying in e-learning of foreign languages and cultures is substantiated. The content of educational, monitoring, motivating and informative functions of the "electronic case" in self-studying is defined. The constituent features of the "electronic case" are described. The structure examples of the "electronic case" and its content for developing business letter writing and reading skills are given. To create an "electronic case" a course management system Moodle should be used as its educational potential enables implementation of the suggested requirements for its designing.
В статье на основе анализа дидактических возможностей трёх видов дистанционных технологий (кейс-технологии, Интернет-технологии, ТВ-технологии) доказана целесообразность интегрирования кейс-технологии и Интернет-технологии для разработки «электронного кейса» как компьютерного средства обучения для самостоятельной работы студентов по иностранным языкам и культурам. Определено содержание обучающей, контролирующей, мотивирующей и информативной функций «электронного кейса» в самостоятельной работе студентов. Описано особенности контента «электронного кейса». Приведены примеры структуры «электронного кейс»" и его содержания для развития умений иноязычного делового письменного общения и умений чтения. Для создания «электронного кейса» целесообразно использовать систему управления обучением Moodle, так как её дидактические возможности позволяют реализовать сформулированные в статье требования к его разработке.
У статті на основі аналізу дидактичних можливостей трьох видів дистанційних технологій (кейс-технології, Інтернет-технології, ТВ-технології) доведена доцільність інтегрувати кейс-технологію та Інтернет-технологію для розробки «електронного кейсу» як комп’ютерного засобу навчання для самостійної роботи студентів з іноземних мов і культур. Визначено зміст навчальної, контролюючої, мотивуючої й інформативної функцій «електронного кейсу» у самостійній роботі студентів. Описано особливості контенту «електронного кейсу». Наведено приклади структури «електронного кейсу» і його змісту для розвитку вмінь іншомовного ділового писемного спілкування й умінь читання. Для створення «електронного кейсу» доцільно використовувати систему управління навчанням Moodle, дидактичні можливості якої дозволять реалізувати сформульовані у статті вимоги до його розробки.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-06-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article
Теоретико-практичні аспекти дослідження
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1651
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 59, No 3 (2017); 96-102
Информационные технологии и средства обучения; Vol 59, No 3 (2017); 96-102
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 96-102
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 96-102
2076-8184
 
Language eng
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1651/1194
 
Rights Copyright (c) 2017 Natalia V. Maiier
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0