Запис Детальніше

PSYCHO-PEDAGOGICAL SUPPORT OF GIFTED STUDENTS IN THE INTERNET-ENVIRONMENT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PSYCHO-PEDAGOGICAL SUPPORT OF GIFTED STUDENTS IN THE INTERNET-ENVIRONMENT
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОДДЕРЖКА ОДАРЕННЫХ УЧЕНИКОВ В ИНТЕРНЕТ-СРЕДЕ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ
 
Creator Androsovych, Kseniia A.
 
Subject gifted students; support; Internet-environment
одаренные старшеклассники; психолого-педагогическая поддержка; сопровождение; Интернет-среда
обдаровані старшокласники; психолого-педагогічна підтримка; супровід; Інтернет-середовище
 
Description On the basis of a Pilot study author highlighted the problem groups of the factors affecting the performance of competitive research projects by students. These groups of factors conventionally are divided into: physical (health, well-being, fatigue); psychological (negative emotions, feelings, anxiety); social (communication with the manager, communication with peers, responsibility, greater load); scientific and methodical (limitation of resources, literature, scientific guidelines regulations); others (lack of time, technical design of the research). This article states that gifted students need more close interaction among themselves and with their scientific mentors; they have a certain psychological difficulties and seek help of specialist, but do not realize this desire in social life. The author proves the necessity and feasibility of establishing an interactive network centre to provide psychological and educational support for gifted students.
В статье на основе пилотажного исследования выделены проблемные группы факторов, влияющих на выполнение научной работы учениками-участниками конкурсных научно-исследовательских работ. Мы их условно разделили на: физические (состояние здоровья, самочувствие, усталость); психологические (отрицательные эмоции, переживания, тревога); социальные (общение с руководителем, общение со сверстниками, ответственность, большая нагрузка); научно-методические (ограниченность ресурсов, литературы, научных рекомендаций, нормативные положения); другие (нехватка времени, техническое оформление исследования). Констатировано, что одаренные ученики нуждаются в более тесной взаимосвязи как между собой, так и со своими научными наставниками; имеют определенные психологические трудности и стремятся получить помощь специалистов, но не реализуют это стремление в социальной жизни. Обоснована необходимость и целесообразность создания интерактивного сетевого центра для поддержки и сопровождения одаренных учеников и учителей.
У статті на основі пілотного дослідження виокремлено проблемні групи факторів, що впливають на виконання наукової роботи учнями-учасниками конкурсних науково-дослідних робіт. Вони умовно розподілені на: фізичні (стан здоров’я, самопочуття, втома); психологічні (негативні емоції, переживання, тривога); соціальні (спілкування з керівником, спілкування з однолітками, відповідальність, велике навантаження); науково-методичні (обмеженість ресурсів, літератури, наукових рекомендацій, нормативні положення); інші (брак часу, технічне оформлення дослідження). Констатовано, що обдаровані учні мають потребу у більш тісній взаємодії як між собою, так і зі своїми науковими наставниками; мають певні психологічні труднощі та прагнуть допомоги спеціалістів, але не реалізують це прагнення у соціальному житті. Обґрунтовано необхідність та доцільність створення інтерактивного мережного центру для забезпечення психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

Національна академія педагогічних наук України
 
Date 2017-06-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1536
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 59, No 3 (2017); 1-12
Информационные технологии и средства обучения; Vol 59, No 3 (2017); 1-12
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 1-12
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 1-12
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1536/1186
 
Rights Copyright (c) 2017 Kseniia A. Androsovych
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0