Запис Детальніше

СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ
СРЕДЫ ПРОГРАММИРОВАНИЯ КАК СРЕДСТВО ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ ОСНОВАМ ПРОГРАММИРОВАНИЯ
PROGRAMMING ENVIRONMENTS AS A MEANS OF TEACHING PUPILS TO PROGRAMMING BASICS
 
Creator Bazurin, Vitalii M.
 
Subject мова програмування; середовище програмування; інтерфейс; функціонал
язык программирования; среда программирования; интерфейс; функционал
programming language; programming environment; interface; functional
 
Description У статті розкриваються умови вибору середовища програмування як засобу навчання учнів загальноосвітньої школи програмування сучасними мовами. Визначено основні умови, які впливають на вибір середовища програмування: технічні характеристики комп’ютерів і системні вимоги середовища програмування; наявність операційних систем і додаткового програмного забезпечення, необхідного для функціонування програмного середовища; функціонал програмного середовища; інтерфейс програмного середовища; наявність документації на програмне середовище; наявність навчально-методичного забезпечення; рівень компетентності вчителя інформатики. Проаналізовано характеристики найбільш поширених середовищ програмування мовами С/С++, C#, Java. Обґрунтовано вибір середовища програмування для вивчення кожної з указаних мов програмування для навчання програмістів-початківців і учнів, які вже мають навички розроблення програм.
В статье раскрываются условия выбора среды программирования в качестве средства обучения учеников общеобразовательной школы программированию на современных языках. Определено основные условия, которые влияют на выбор среды программирования: технические характеристики компьютеров и системные требования среды программирования; наличие операционных систем и дополнительного программного обеспечения, необходимого для функционирования среды программирования; функционал среды программирования; интерфейс среды программирования; наличие документации на программную среду; наличие учебно-методического обеспечения; уровень компетентности учителя информатики. Проанализированы характеристики наиболее распространенных сред программирования на языках С/С++, C#, Java. Обосновано выбор среды программирования для изучения каждого из указанных языков программирования для обучения начинающих программистов и учеников, которые имеют навыки разработки программ.
The article reveals the conditions for choosing the programming environment as a means of teaching students of the general education school to programming in modern languages. The main conditions that influence the choice of the programming environment are determined: technical characteristics of computers and system requirements of the programming environment; availability of operating systems and additional software required for the functioning of the programming environment; functional of the programming environment; the interface of the programming environment; availability of documentation for the software environment; availability of educational and methodological support; level of competence of the teacher of computer science. The characteristics of the most common programming environments in C / C ++, C #, Java are analyzed. The selection of the programming environment for studying each of the specified programming languages is substantiated for the training of beginning programmers and students who have programming skills.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-06-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1601
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 59, No 3 (2017); 13-27
Информационные технологии и средства обучения; Vol 59, No 3 (2017); 13-27
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 13-27
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 13-27
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1601/1187
 
Rights Copyright (c) 2017 Vitalii M. Bazurin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0