SELECTION AND QUALITY OF LEARNING OBJECTS. ARE THEY USABLE AND REUSABLE?
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SELECTION AND QUALITY OF LEARNING OBJECTS. ARE THEY USABLE AND REUSABLE?
ВЫБОР И КАЧЕСТВО ЦЕЛЕЙ ОБУЧЕНИЯ. ПРАВИЛЬНО ЛИ ОНИ ОПРЕДЕЛЕНЫ И МОЖНО ЛИ ИХ ИСПОЛЬЗОВАТЬ МНОГОКРАТНО? ВИБІР І ЯКІСТЬ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ. ЧИ ВИЗНАЧЕНІ ВОНИ ПРАВИЛЬНО І ЧИ МОЖНА ЇХ ВИКОРИСТОВУВАТИ БАГАТОРАЗОВО? |
|
Creator |
Ayala Doval, Margarita María
Gómez-Zermeño, Marcela Georgina |
|
Subject |
Learning Objects; repositories; information and communication technologies; indicators, quality
цели обучения; репозитарии; информационные и коммуникационные технологии; показатели; качество цілі навчання; репозитарії; інформаційні та комунікаційні технології; показники; якість |
|
Description |
This pilot- study focused on the evaluation of Learning Objects for face-to-face and online education, proposing a set of quality indicators for design teams to consider while selecting learning material. The aim was to find out whether the Learning Objects were suitable enough to be used and/or reused. A sample of teachers, tutors and computer technicians of a graduate program in a Colombian university participated in the study. To analyze the data collected, indicators for the evaluation of the quality of Learning Objects were based on three main aspects: the role of the tutor and their previous experience, the design process, and the evaluation of the learning object. Conclusions established that a standardization of Learning Objects may be difficult, however, in order to be usable and reusable, these Learning Objects must all be flexible to adapt to students’ needs.
В данном пилотном исследовании основное внимание уделялось оценке учебных целей, поставленных для очной и онлайн форм обучения. Для этого был предложен набор показателей качества, который использовался проектными командами при выборе учебных материалов. Цель исследования состояла в том, чтобы выяснить, достаточно ли соответствуют поставленные цели обучения на практике и можно ли их будет использовать еще раз. В исследовании участвовали преподаватели, тьюторы и специалисты компьютерщики, которые задействованы в программах для студентов последних курсов и для выпускников Колумбийского университета. Для анализа собранных данных показатели оценки качества целей обучения основывались на трех основных аспектах: роли наставников (тьюторов) и их предыдущий опыт, процессе проектирования и оценке цели обучения. В выводах установлено, что стандартизация целей обучения может быть трудным процессом, однако для того, чтобы их можно было использовать многократно, цели обучения должны быть гибкими, чтобы их можно было адаптировать к потребностям учащихся. У даному пілотному дослідженні основна увага приділялася оцінці навчальних цілей поставлених для очної та онлайн форм навчання, для чого був запропонований набір показників якості, які ураховувалися проектними командами під час вибору навчальних матеріалів. Мета дослідження полягала в тому, щоб з'ясувати, чи достатньо відповідають поставлені цілі навчання на практиці і чи їх можна буде використовувати ще раз. У дослідженні брали участь обрані для цього викладачі, тьютори та фахівці комп'ютерники, які задіяні у програмах для студентів останніх курсів та для випускників Колумбійського університету. Для аналізу зібраних даних показники оцінки якості цілей навчання ґрунтувалися на трьох основних аспектах: ролі наставників (тьюторів) і їх попередній досвід, процесі проектування і оцінці мети навчання. У висновках встановлено, що стандартизація цілей навчання може бути важким процесом, для їх багаторазового використання вони повинні бути гнучкими, щоб їх можна було адаптувати до потреб учнів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-06-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття — рецензируемая статья — Peer-reviewed Article quantitative, a cross-sectional, ex-post facto and exploratory-descriptive design |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1531
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 59, No 3 (2017); 28-38
Информационные технологии и средства обучения; Vol 59, No 3 (2017); 28-38 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 28-38 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 28-38 2076-8184 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1531/1188
|
|
Rights |
Copyright (c) 2017 Margarita María Ayala Doval, Marcela Georgina Gómez-Zermeño
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|