Запис Детальніше

INTEGRATION OF MEANS OF MEDIA EDUCATION IN TEACHING THE UKRAINIAN LANGUAGE (FOR PROFESSIONAL DIRECTION) TO FUTURE TEACHERS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INTEGRATION OF MEANS OF MEDIA EDUCATION IN TEACHING THE UKRAINIAN LANGUAGE (FOR PROFESSIONAL DIRECTION) TO FUTURE TEACHERS
ИНТЕГРАЦИЯ МЕДИАООБРАЗОВАНИЯ В ОБУЧЕНИЕ УКРАИНСКОГО ЯЗЫКА (ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО НАПРАВЛЕНИЯ) БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ
ІНТЕГРАЦІЯ ЗАСОБІВ МЕДІАОСВІТИ В НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ) МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
 
Creator Derkach, Larysa M.
 
Subject media; media environment; media communication; media literacy; media education; integration; media material; media reading skills
медиа; медиапространство; медиакоммуникация; медиаграмотность; медиаобразование; интеграция; медиаматериал; медиаграмота
медіа; медіасередовище; медіакомунікація; медіаграмотність; медіаосвіта; інтеграція; медіаматеріал; медіаграмота
 
Description The article considers possibilities of integration of some Media Literacy topics with the Ukrainian Language curriculum topics (the Ukrainian Language is viewed here as an academic discipline for professional direction). Different possibilities of the use of certain Media Literacy topics during the Ukrainian Language classes are analyzed. Efficiency of such integration is investigated. It is proved that due to integration students learn skills that help them to understand and evaluate complex messages they receive from mass media, identify bias, misinformation and lies, and recognize what the media maker wants them to believe or do. Research results show that integration of Media Literacy with the Ukrainian Language as an academic discipline facilitates better understanding of media messages and prevents manipulation of students’ consciousness.
В статье идет речь о возможностях интеграции отдельных тем медиаграмотности с темами предмета «Украинский язык (профессионального направления)», предусмотренного учебными планами подготовки бакалавров. Исследовано эффективность такой интеграции в аспекте формирования у студентов умений ориентироваться в медийном потоке. Проанализировано разные возможности использования некоторых медиаобразовательных тем (практические занятия, задания для самостоятельной работы) во время изучения украинского языка. Проверено действенность интеграции в аспекте формирования у студентов культуры исследования медиасообщений, понимания контекста медиасообщений и умения определять, кто имеет корысть от них. Результаты исследования показывают, что интеграция медиаграмотности с предметом «Украинский язык (профессионального направления)» способствует формированию у студентов умений осмысливать репрезентационную природу медиа, предупреждая деструктивное влияние и манипулирование сознанием за посредничеством медиаинформации.
У статті йдеться про можливості інтеграції окремих тем із медіаграмотності з темами дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)», передбаченої навчальними планами підготовки бакалаврів. Досліджено ефективність такої інтеграції в аспекті формування в студентів навичок орієнтуватися в медійному потоці. Проаналізовано різні можливості використання певних медіаосвітніх тем (практичні заняття, завдання для самостійної роботи) під час вивчення української мови (за професійним спрямуванням). Перевірено дієвість інтеграції в аспекті формування у студентів культури дослідження медіаповідомлень, розуміння контексту медіаповідомлень та вміння виявляти, хто має користь від них. Результати дослідження свідчать, що інтеграція медіаграмотності з дисципліною «Українська мова (за професійним спрямуванням)» сприяє формуванню в студентів навичок усвідомлювати репрезентаційну природу медіа, унеможливлює деструктивний вплив і маніпулювання свідомістю за посередництвом медіаінформації.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-06-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
загальнонаукові методи (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення), теоретичні (аналіз наукових та документальних джерел із використанням інтерпретації, систематизації, узагальнення зібраної інформації, опитування
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1675
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 59, No 3 (2017); 62-75
Информационные технологии и средства обучения; Vol 59, No 3 (2017); 62-75
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 62-75
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 59, No 3 (2017); 62-75
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1675/1191
 
Rights Copyright (c) 2017 Larysa M. Derkach
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0