Запис Детальніше

(RE)VISIONS OF AFRICAN AMERICAN LITERATURE THROUGH THE POSTHISTORICIST PARADIGM

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title (RE)VISIONS OF AFRICAN AMERICAN LITERATURE THROUGH THE POSTHISTORICIST PARADIGM
(РЕ)ВИЗИИ АФРО-АМЕРИКАНСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ СКВОЗЬ ПРИЗМУ ПОСТИСТОРИЗМА
(РЕ)ВІЗІЇ АФРО-АМЕРИКАНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПОСТІСТОРИЗМУ
 
Creator ШИМЧИШИН, Марія
 
Subject identity; memory; posthistoricism; African American literature; melancholic history
82.111
идентичность; память; постисторизм; афро-американская литература; меланхолия в истории.
82.111
ідентичність; пам’ять; постісторизм; афро-американська література; меланхолійна історія
82.111
 
Description With this article, the author closely analyzes recent turns in literary studies, specifically in African American Studies. Drawing on insights of Walter Benn Michaels, it is argued that in the posthistorist paradigm — when the ideological disagreement is replaced by the identi-tarian difference — the main emphasis has shifted from history as a fact, a cause, or knowledge into notions of memory and re!memory as crucial for posthistoricist ideas of identity formation. In this context, the histo-rical past is transformed into the remembered past
В   статье проанализированы последние повороты в литературоведческих студиях, в частности, в   исследованиях афро-американской литературы. Осмысляя идеи, предложенные Волтером Бэнн Майклзом, аргументируется, что в парадигме пос-тисторизма, когда идеологические противостоя-ния замещены отличиями между идентичностями, главный акцент сделан на смещении с истории как факта, причины или знания на понятие памя-ти и припоминания как наиболее значимых для постисторических идей формирования самости. В такой перспективе историческое прошлое трансформируется в память. Главная мысль статьи в   том, что в контексте афро!американской лите-ратуры широкие интерпретации про расу целиком затмили классовое неравенство, более того они способствуют тому, что «раса» и далее функцио-нирует в научном и литературном контекстах.
Авторка статті проаналізувала нещодавні повороти у літературознавчих студіях, зокрема у  дослідженнях афро-американської літератури. Через осмислення ідей, запропонованих Волтером Бенн Майклзом, стверджується, що в парадигмі постісторизму, коли ідеологічні про-тистояння заміщені відмінностями між ідентичностями, головний наголос зміщено з історії як факту, причини чи знання на поняття пам’яті та перепригадування як найбільш визначаль-них для постісторичних ідей формування самості. У такій перспективі історичне минуле трансформується у пам’ять. Головна думка статті полягає в тому, що у контексті афро!амери-канської літератури розлогі інтерпретації про расу цілком затьмарили класову нерівність і крім того, вони забезпечують як науковий, так і літературний континуум «раси».
 
Publisher Национальный авиационный университет
 
Contributor


 
Date 2017-07-08
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/11732
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 35 (2017); 100-105
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 35 (2017); 100-105
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 35 (2017); 100-105
 
Language uk