Запис Детальніше

Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації компетентнісного підходу на уроках літературного читання.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707437/
 
Title Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації компетентнісного підходу на уроках літературного читання.
Межпредметные связи как ресурс реализации компетентностного подхода на уроках литературного чтения.
Interpersonal relationships as a resource for the implementation of a competent approach in literary reading lessons.
 
Creator Савченко, Олександра Яківна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description Обґрунтовано сутність поняття міжпредметні зв’язки, їх функції у навчальному процесі сучасної початкової школи; охарактеризовано концептуальні засади розроблення та застосування міжпредметних зв’язків на уроках літературного читання, окреслено термінологічне поле дослідження (системний підхід, система, компетентнісний підхід, компетентність).
Визначено лінії зв’язків літературного читання з іншими предметами початкової освіти (українська мова, мистецтво, «Я у світі», природознавство). Обґрунтовано три типи міжпредметних завдань, які відповідають дидактичній структурі компетентностей: знаннєвий, діяльнісний, за ціннісними орієнтирами.
Обосновано сущность понятия межпредметные связи, их функции в учебном процессе современной начальной школы; охарактеризованы концептуальные основы разработки и применения межпредметных связей на уроках литературного чтения, обозначены терминологическое поле исследования (системный подход, система, компетентностный подход, компетентность).
Определены линии связей литературного чтения с другими предметами начального образования (украинский язык, искусство, «Я в мире», естествознание). Обоснованно три типа межпредметных задач, которые соответствуют дидактической структуре компетенций: знаниевую, деятельностный, по ценностными ориентирами.
The essence of the concept of interdisciplinary connections, their functions in the educational process of the modern elementary school is substantiated; The conceptual bases of development and application of interdisciplinary connections in literary reading lessons are described, terminological field of research (system approach, system, competence approach, competence) is outlined.
The links of literary reading with other subjects of elementary education (Ukrainian language, art, "I am in the world", natural sciences) are determined. Three types of interdisciplinary tasks, which correspond to the didactic structure of competencies are grounded: knowledge, activity, according to value orientations.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН україни
 
Date 2017
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707437/1/9.pdf
- Савченко, Олександра Яківна (2017) Interpersonal relationships as a resource for the implementation of a competent approach in literary reading lessons. Український педагогічний журнал, 2. pp. 48-57. ISSN 2411-1317