Определение уровня конкурентоспособности молодежных ежедневников
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Определение уровня конкурентоспособности молодежных ежедневников
Визначення рівня конкурентоздатності молодіжних щоденників Determination of the level of competitiveness of youth days |
|
Creator |
Е.С. Мороз
И.Б. Чеботарева К.С. Мороз І.Б. Чеботарьова К. Moroz I. Chebotareva |
|
Subject |
Інформаційні технології в економіці, підприємстві та виробництві
УДК 339.137.2 конкурентоспособность товара, ежедневник, экспертный опрос, факторы конкурентоспособности конкурентоздатність товару, діловий щоденник, експертне опитування, фактори конкурентоздатності Competitiveness of goods, diary, expert survey, factors of competitiveness |
|
Description |
В работе рассмотрены особенности определения уровня конкурентоспособности полиграфической продукции на примере ежедневников. Выбрана база сравнения и определены конкурентные преимущества определенного товара – ежедневника «Мир ПАНДЫ» в ряду аналогичных на рынке молодежных ежедневников. Определена значимость выбранных факторов конкурентоспособности с помощью метода анализа иерархий Саати. Рассмотрена особенность оценки конкурентоспособности ежедневника графическим способом с помощью метода параметрических многоугольников.
У роботі розглянуто особливості визначення рівня конкурентоздатності поліграфічної продукції на прикладі ділових щоденників. Обрано базу порівняння й визначені конкурентні переваги певного товару – ділового щоденника «Мир ПАНДИ» у ряді аналогічних на ринку молодіжних щоденників. Визначено значимість обраних факторів конкурентоздатності за допомогою методу аналізу ієрархій Сааті. Розглянуто особливість оцінки конкурентоздатності щоденника графічним способом за допомогою методу параметричних багатокутників. In work features of definition of a level of competitiveness of polygraphic production on an example of diaries are considered. The basis of comparison is chosen and the competitive advantages of a certain product - the "Mir Panda" diary in the series of similar on the market of youth diaries are determined. The importance of selected factors of competitiveness is determined using the Saati hierarchy analysis method. The peculiarity of the evaluation of the competitiveness of the diary by a graphic method with the help of the method of parametric polygons is considered.. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2017
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17676
|
|
Source |
Системи обробки інформації. — 2017. — № 4(150). 147-151
Системы обработки информации. — 2017. — № 4(150). 147-151 Information Processing Systems. — 2017. — № 4(150). 147-151 1681-7710 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17676/soi_2017_4_33.pdf
|
|