Evaluation of interactive book content for learning to read in preschoolers
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Evaluation of interactive book content for learning to read in preschoolers
Оцінювання вмісту інтерактивного книжкового видання для навчання читанню дітей дошкільного віку Оценка содержания интерактивного книжного издания для обучения чтению детей дошкольного возраста |
|
Creator |
Natalia Gurieva
Н.С. Гур’єва Н.С. Гурьева |
|
Subject |
Інформаційні технології в освіті
УДК 372.41 tablet-based electronic books, learning to read, story content, kids електронні книги на планшетах, навчання читанню, зміст, діти электронные книги на планшетах, обучение чтению, содержание, дети |
|
Description |
In the present investigation it has been evaluated an interactive tablet-based electronic book based on learning strategies which facilitate the process of reading in children 4-6 years old. It has been analysed and evaluated different design and information content factors such as functionality and usability, content and pedagogical aspects, design and technical aspects that have influence to a process of learning. It was suggested shared reading - interactions between parents and children while eReading – that helps to develop language and comprehension skills with the support of adults who assist children in constructing meaning from presented material.
У цьому дослідженні була розроблена оцінка інтерактивних електронних книг, заснована на стратегіях навчання, які полегшують процес читання дітям у віці 4–6 років. Були проаналізовані і оцінені різні чинники, що стосуються як зовнішнього вигляду, так і інформаційного наповнення: функціональність і зручність використання, зміст та педагогічні аспекти, дизайн і технічні аспекти, які впливають на процес навчання. Було запропоновано спільне читання – взаємодія між батьками і дітьми під час читання – що допомагає розвивати навички володіння мовою і побудови складних конструкцій з представленого матеріалу. В настоящем исследовании была разработана оценка интерактивных электронных книг, основанная на стратегиях обучения, которые облегчают процесс чтения детям в возрасте 4–6 лет. Были проанализированы и оценены различные факторы, касающиеся как внешнего вида, так и информационного наполнения: функциональность и удобство использования, содержание и педагогические аспекты, дизайн и технические аспекты, которые оказывают влияние на процесс обучения. Было предложено совместное чтение – взаимодействие между родителями и детьми во время чтения – что помогает развивать навыки владения языком и построения сложных конструкций из представленного материала. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2017
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17689
|
|
Source |
Системи обробки інформації. — 2017. — № 4(150). 214-218
Системы обработки информации. — 2017. — № 4(150). 214-218 Information Processing Systems. — 2017. — № 4(150). 214-218 1681-7710 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17689/soi_2017_4_46.pdf
|
|