Запис Детальніше

Феномен модуля в педагогике

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Феномен модуля в педагогике
 
Creator Левченко, Г.Г.
 
Description "Болонський процес", що охопив освітню систему у всіх її ланцюгах, вносить в неї багато концептів і понять, які не мали до недавнього часу місця ні в практиці, ні в теорії педагогічної науки. До них можна віднести: кредит, модуль, рейтинг, модулевий контроль, автономізацію, тестування, ступеневість т.і. В статті досліджується феномен(модуль) як абстрактне поняття, та його втілення у парадигму педагогіки
 
Date 2011-11-09T13:17:03Z
2011-11-09T13:17:03Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 796.01(012)
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1955
 
Language other
 
Publisher Донецький національний технічний університет