Запис Детальніше

Task-Based Teacher Training: a Case-Study

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Task-Based Teacher Training: a Case-Study
 
Creator Todorova, Nataliya
 
Subject task-based teacher-training, teachers’ professional development, curriculum, training approach and methodology
професійний розвиток викладача іноземної мови, методика викладання, організація змісту та оцінювання
 
Description У статті розглянуто дизайн тренувального модулю, що має за мету професійний розвиток викладача іноземної мови в рамках підходу, спрямованого на навчання шляхом вирішення професійної проблеми. Підсумовані результати роботи експериментальної групи, методика викладання, організація змісту та оцінювання рівня професійного розвитку учасників.
The paper describes a task-based teacher-training module aimed at language teachers’ professional development both in the PRESET and INSET contexts. Basing on the test group experience, the paper outlines the module’s place in the curriculum, training approach and methodology, the module’s content, organization and evaluation.
 
Date 2011-11-11T16:17:13Z
2011-11-11T16:17:13Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2025
 
Language en
 
Relation Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): у 5 ч.;Вип. 89(2)
 
Publisher Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В.Винниченка