Запис Детальніше

ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?
 
Creator Сікора, Г.Л.
 
Subject імідж
реклама
паблик рілейшенз
Інтернет
фірмовий стиль
Internet
public relations
advertising
corporate style
image
 
Description This article focuses on the library's image as a social phenomenon. Its formation and
luence on public opinion. Discusses how advertising when you create a positive image.
У статті розглядається бібліотечний імідж як соціальне явище. Його формування
та вплив на масову свідомість. Розглядаються засоби реклами при створенні
позитивного іміджу.
 
Date 2011-12-02T09:30:38Z
2011-12-02T09:30:38Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сікора, Г.Л. Імідж бібліотеки, який він? / Г.Л. Сікора// Час. Суспільство. Бібліотека: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Луганськ, 24-25 лист. 2011 р. - Луганськ: Вид-во ЛДІМК, 2011. - С.97-103.
УДК Ч73
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2768
 
Publisher Вид-во ЛДІМК