ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?
|
|
Creator |
Сікора, Г.Л.
|
|
Subject |
імідж
реклама паблик рілейшенз Інтернет фірмовий стиль Internet public relations advertising corporate style image |
|
Description |
This article focuses on the library's image as a social phenomenon. Its formation and luence on public opinion. Discusses how advertising when you create a positive image. У статті розглядається бібліотечний імідж як соціальне явище. Його формування та вплив на масову свідомість. Розглядаються засоби реклами при створенні позитивного іміджу. |
|
Date |
2011-12-02T09:30:38Z
2011-12-02T09:30:38Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сікора, Г.Л. Імідж бібліотеки, який він? / Г.Л. Сікора// Час. Суспільство. Бібліотека: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Луганськ, 24-25 лист. 2011 р. - Луганськ: Вид-во ЛДІМК, 2011. - С.97-103.
УДК Ч73 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2768 |
|
Publisher |
Вид-во ЛДІМК
|
|