Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру
|
|
Creator |
Хоменко, А. І.
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
невизначеність адаптація організаційно- виробнича структура організаційні зміни marketing activity vagueness adaptation organizationally production structure organizational changes |
|
Description |
Розглянуто вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру. Запропоновано розподіл невизначеностей, які виникають в маркетинговій діяльності, на дві групи: первинні, вторинні. Значну увагу приділено вторинним невизначеностям, які виникають в маркетинговій діяльності.In the article influence of uncertainties in marketing activity of the machine-building enterprises on their organizational – industrial structure is considered. Division of uncertainties which arise in marketing activity on two groups is offered: primary, secondary. In the article the significant attention is given to secondary uncertainties which arise in marketing activity. |
|
Date |
2012-03-29T10:37:45Z
2012-03-29T10:37:45Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хоменко А. І. Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру / А. І. Хоменко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 752–756. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11942 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|