Запис Детальніше

Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру
 
Creator Хоменко, А. І.
 
Subject маркетингова діяльність
невизначеність
адаптація
організаційно- виробнича структура
організаційні зміни
marketing activity
vagueness
adaptation
organizationally production structure
organizational changes
 
Description Розглянуто вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру. Запропоновано розподіл невизначеностей, які виникають в маркетинговій діяльності, на дві групи: первинні, вторинні. Значну увагу приділено вторинним невизначеностям, які виникають в маркетинговій діяльності.In the article influence of uncertainties in marketing activity of the machine-building enterprises
on their organizational – industrial structure is considered. Division of uncertainties which arise in
marketing activity on two groups is offered: primary, secondary. In the article the significant attention is given to secondary uncertainties which arise in marketing activity.
 
Date 2012-03-29T10:37:45Z
2012-03-29T10:37:45Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Хоменко А. І. Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру / А. І. Хоменко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 752–756. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11942
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки