Інтегрована промоція – використання інтернетівських інструментів як доповнення відомих інструментів промоції
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Інтегрована промоція – використання інтернетівських інструментів як доповнення відомих інструментів промоції
|
|
| Creator |
Ющик, Б.
|
|
| Description |
Зроблено огляд нових методів маркетингових комунікацій, які надає мережа Інтернет порівняно із традиційними засобами комунікації. The overview of new methods of promotion-mix provided with internet network comparing with traditional ways of communication is presented in the article.
|
|
| Date |
2012-03-29T11:23:27Z
2012-03-29T11:23:27Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ющик Б. Інтегрована промоція – використання інтернетівських інструментів як доповнення відомих інструментів промоції / Б. Ющик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 761–764. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11947 |
|
| Language |
ua
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|