Запис Детальніше

Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті
 
Creator Шейко, С.Г.
 
Subject діяльнісний підхід
діагностика знань студентів з загальної хімії
 
Description Рассмотрен деятельностный подход к организации учебного процесса, разработанный и предложенный московскими психологами во второй половине XX века. На протяжении многих лет (приблизительно 20) деятельностный подход применяется для диагностики знаний студентов по общей химии. В билеты для текущего и итогового контроля знаний включаются только задачи, теоретические и практические. Приведены примеры задач. При диагностике знаний проверяется, достигло ли химическое мышление студентов уровня применения теоретических знаний для решения предметных задач, то есть уровня репродуктивной деятельности, основу которой составляют логические выводы и алгоритмические действия.
Розглянутий діяльнісний підхід до організації навчального процесу, розроблений і запропонований московськими психологами у другій половині XX століття. На протязі багатьох років (приблизно 20) діяльнісний підхід використовується для діагностики знань студентів з загальної хімії. В білети для поточного і підсумкового контролю знань включаються тільки задачі, теоретичні і практичні. Приведені приклади задач. При діагностиці знань перевіряється, чи досягло хімічне мислення студентів рівня використання теоретичних знань для розв`язування предметних задач, тобто рівня репродуктивної діяльності, основу якої складають логічні висновки і алгоритмічні дії.
 
Date 2011-12-19T10:02:17Z
2011-12-19T10:02:17Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Шейко С.Г. Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті. // Проблеми освіти: науково-методичний збірник. - Київ, 2007. - №50. С.79-83.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3441
 
Language other
 
Publisher Міністерство освіти і науки України