Запис Детальніше

Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників
 
Creator Ломова, Т.О.
 
Subject агресія, агресивна поведінка старшокласників, фактори агресивної поведінки ,позитивний досвід агресивних дій.
 
Description Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих.
 
Date 2011-12-09T11:02:13Z
2011-12-09T11:02:13Z
2010
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3049
 
Publisher Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. – Т. 11. – Випуск 5. – Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178