Запис Детальніше

Застосування маркетингових досліджень на АТП як основна вимога ринкової економіки

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування маркетингових досліджень на АТП як основна вимога ринкової економіки
Применение маркетинговых исследований на АТП как основное требование рыночной экономики
Application of marketing researches on motor transport enterprise as the basic requirement of market economy
 
Creator Кулаков, Віктор Олексійович
Макеєв, Максим Сергійович
Кулаков, Виктор Алексеевич
Макеев, Максим Сергеевич
Kulakov, V.A.
Makeyev, M.S.
 
Subject МАРКЕТИНГ
ОБСЯГ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
ТАРИФНА СИСТЕМА
МАРКЕТИНГ
ОБЪЕМ ПЕРЕВОЗОК
ИССЛЕДОВАНИЕ РЫНКА
ТАРИФНАЯ СИСТЕМА
MARKETING
TRANSPORTATION
DEPENDENCE
MARKET RESEARCH
TARIFF SYSTEM
 
Description The problem of marketing application at the motor transport is very urgent in the present moment. The article
the aspects of marketing researches at the motor transport enterprises an essential attribute of the market
relations are considered. The research of the factors influence dependence on the transportation bulking at
once of Gorlovka motor transport enterprises was carried out. On basis of the obtained results the equation
describing the arisen dependence is calculated. As the research results are the developed recommendations on
the system improvement of present tariffs and the marketing strategy introduction. The marketing application
allows the enterprise to reveal advantages and to strengthen its position at the market.
Проблема застосування маркетингу на автомобільному транспорті дуже актуальна в даний момент.
У статті розглядаються аспекти маркетингових досліджень на автотранспортних підприємствах як необхідного атрибута ринкових відносин. На одному з автотранспортних підприємств м. Горлівка було проведене дослідження залежності впливу факторів на збільшення обсягу перевезень. На основі
отриманих результатів було розраховане рівняння, що описує існуючу залежність. Результатом досліджень стали розроблені рекомендації з удосконалення системи застосованих тарифів та впровадженням маркетингової стратегії. Застосування маркетингу дозволяє підприємству виявити переваги й зміцнити свій стан на ринку.
 
Date 2012-02-06T08:43:10Z
2012-02-06T08:43:10Z
2007-06-22
 
Type Article
 
Identifier Кулаков В.О. Застосування маркетингових досліджень на АТП як основна вимога ринкової економіки / В.О. Кулаков, М.С. Макеєв // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДВНЗ ДонНТУ. - Горлівка, 2007. - № 1(4). - С. 16-20.
1990-7796
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4756
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.