Запис Детальніше

Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения
 
Creator Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Poluyanov, Vladimir Petrovich
Полуянова, Елена Ивановна
Полуянова, Олена Іванівна
Poluyanova, Helena Ivanivna
Запорожан, Наталья Въячеславовна
Запорожан, Наталія В'ячеславівна
Zaporozhan, Natalia Vyacheslavovna
 
Subject Маркетинг
Маркетинговый подход
Рынок
Управление
marketing
marketing Approach
market
management
 
Description The approaches of the various authors to definition of essence of marketing, its concepts and functions are considered.
The opportunity of adaptation of functions of marketing management to activity of the heat-delivering enterprises is proved. The
basic directions of development of methodical maintenance of functions of marketing management with reference to the heatdelivering enterprises are formulated.
Розглянуті підходи різних авторів до визначення суті маркетингу, його концепцій і функцій. Обґрунтована
можливість адаптації функцій маркетингового управління до діяльності підприємств теплопостачання. Сформульовані
основні напрямки розробки методичного забезпечення функцій маркетингового управління стосовно підприємств
теплопостачання.
 
Date 2012-03-03T07:14:04Z
2012-03-03T07:14:04Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Вісник Хмельницького національного університету. Т 3. Економічні науки. - 2009.-№5.-С.103-105
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6631
 
Language other
 
Relation Економічні науки;Т 3. № 5
 
Publisher Вісник Хмельницького національного університету