Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения
|
|
Creator |
Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович Poluyanov, Vladimir Petrovich Полуянова, Елена Ивановна Полуянова, Олена Іванівна Poluyanova, Helena Ivanivna Запорожан, Наталья Въячеславовна Запорожан, Наталія В'ячеславівна Zaporozhan, Natalia Vyacheslavovna |
|
Subject |
Маркетинг
Маркетинговый подход Рынок Управление marketing marketing Approach market management |
|
Description |
The approaches of the various authors to definition of essence of marketing, its concepts and functions are considered. The opportunity of adaptation of functions of marketing management to activity of the heat-delivering enterprises is proved. The basic directions of development of methodical maintenance of functions of marketing management with reference to the heatdelivering enterprises are formulated. Розглянуті підходи різних авторів до визначення суті маркетингу, його концепцій і функцій. Обґрунтована можливість адаптації функцій маркетингового управління до діяльності підприємств теплопостачання. Сформульовані основні напрямки розробки методичного забезпечення функцій маркетингового управління стосовно підприємств теплопостачання. |
|
Date |
2012-03-03T07:14:04Z
2012-03-03T07:14:04Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вісник Хмельницького національного університету. Т 3. Економічні науки. - 2009.-№5.-С.103-105
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6631 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Економічні науки;Т 3. № 5
|
|
Publisher |
Вісник Хмельницького національного університету
|
|