Запис Детальніше

Трансформація курікулуму педагогічної освіти в умовах Болонського пролцесу: досвід європейських країн

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація курікулуму педагогічної освіти в умовах Болонського пролцесу: досвід європейських країн
 
Creator Авшенюк, Н.М.
 
Subject ЄС
курікулум педагогічної освіти
педагогічна освіта
Teacher Education curriculum
EU
pedagogical education
 
Description The article is devoted to the actual problem of Teacher Education curricular reforms in EU countries in terms of development of the common European area of pedagogical education and sciences. In it the European approaches to the defining of "Teacher Education curriculum" term are analyzed and the priority directions of modernization of teacher education curriculum arb characterized
Стаття присвячена актуальній проблемі реформування курікулуму педагогічної освіти, яке відбувається в країнаї ЄС в умовах розвитку єдиного простору педагогічної освіти. У статті проаналізовано європейські підходи до визначення поняття "курікулум педагогічної освіти", охарактеризовано пріоритетні напрями удосконалення змісту професійної підготовки вчителів в європейських країнах
 
Date 2009
2012-03-02T10:51:10Z
2012-03-02T10:51:10Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
УДК 37.001.73(4)
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6362
 
Publisher Донецький національний технічний університет