Трансформація курікулуму педагогічної освіти в умовах Болонського пролцесу: досвід європейських країн
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трансформація курікулуму педагогічної освіти в умовах Болонського пролцесу: досвід європейських країн
|
|
Creator |
Авшенюк, Н.М.
|
|
Subject |
ЄС
курікулум педагогічної освіти педагогічна освіта Teacher Education curriculum EU pedagogical education |
|
Description |
The article is devoted to the actual problem of Teacher Education curricular reforms in EU countries in terms of development of the common European area of pedagogical education and sciences. In it the European approaches to the defining of "Teacher Education curriculum" term are analyzed and the priority directions of modernization of teacher education curriculum arb characterized
Стаття присвячена актуальній проблемі реформування курікулуму педагогічної освіти, яке відбувається в країнаї ЄС в умовах розвитку єдиного простору педагогічної освіти. У статті проаналізовано європейські підходи до визначення поняття "курікулум педагогічної освіти", охарактеризовано пріоритетні напрями удосконалення змісту професійної підготовки вчителів в європейських країнах |
|
Date |
2009
2012-03-02T10:51:10Z 2012-03-02T10:51:10Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
УДК 37.001.73(4) http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6362 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|