Запис Детальніше

Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу
 
Creator Третякова, Л. І.
Чучмарьова, С. Й.
Прийма, П. Б.
 
Description Переконання про домінуюче значення маркетингової орієнтації в поведінці польських підприємств, які діють на ринку, в світлі досліджень, проведених за останні десять років, видається необґрунтованим. У статті автор на підставі аналізу результатів різних досліджень підтверджує цю високу тезу і вказує на найістотніші причини стану таких речей. The conviction about a prevailing role of marketing orientation of Polish businesses’ performance operating on the market seems to be not justified by recent research. The author of this paper tries to verity the above thesis on the basic of the results of various scientific research and to indicate the most essential causes for the above mentioned state of matters.
 
Date 2012-04-02T11:47:56Z
2012-04-02T11:47:56Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Третякова Л. І. Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу / Л. І. Третьякова, С. Й. Чучмарьова, П. Б. Прийма // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 479–483. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11966
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки