Запис Детальніше

Особливості мета когнітивних суджень студентів та їхній взаємозв’язок із самооцінкою

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості мета когнітивних суджень студентів та їхній взаємозв’язок із самооцінкою
 
Creator Волошина , В. О. (V. Voloshyna)
 
Subject Психологія
Навчальні матеріали та презентації
 
Description В статті здійснено аналіз експериментального дослідження метакогнітивних суджень, а саме розглянуті наступні питання, по-перше судження про легкість вивчення (EOLs) і судження про вивчене (JOLs) в перспективі часу (наскільки відрізняються обмежені в часі та необмежені в часі EOLs і JOLs), їх прогностична валідність відносно майбутнього відтворення, та, власне підґрунтя даних суджень (зовнішні та мнемонічні передумови), по-друге, дослідження внутрішнього зв’язку між EOLs, миттєвими та відкладеними JOLs, і останнє, дослідження зв’язку між метакогнітивними судженнями та рівнем самооцінки особистості.(In the current research we decided to investigate the following aims: first, do EOLs and JOLs of word pairs under time pressure differ from those made without any time pressure with respect to the predictive validity of the EOLs and JOLs towards later cued recall and the underlying basis of the judgments (extrinsic cues); second, to investigate the intercorrelations between EOLs and immediate and delayed JOLs, and the last, to investigate the connection between JOL and self estimation.)
 
Publisher НаУОА
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1259/1/Voloshyna_02.04.12.pdf.pdf
Волошина , В. О. (V. Voloshyna) (2011) Особливості мета когнітивних суджень студентів та їхній взаємозв’язок із самооцінкою. Студентські наукові записки. Серія “Соціально-політичні науки” (Вип. 3). с. 241-255.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1259/